tytuły gazet

sprawdź też:

gazeta

Jerzy Wójcik, Wojciech Bartkowiak

Wymyślili tytuł "Gazety"

Wymyślili tytuł "Gazety"

W konkursie na hasło zachęcające do udziału w wyborach dostaliśmy 10 580 propozycji! Zgodnie z obietnicą najlepsze trafiły na czołówkę dzisiejszej "Gazety". Wybraliśmy aż cztery różne tytuły, żeby każdy mógł znaleźć hasło, które do niego przemówi.

Palin nie zna tytułów gazet, które czyta?

W wojnę sztabów przed wyborami prezydenckimi w USA włączyli się internauci. Na Youtube zamieszczono dowód, że Sarah Palin nie potrafi wymienić ani jednego tytułu gazety, którą regularnie by czytała.

"Gazeta Polska" w iście "świątecznym" nastroju. Zwykła okładka? Spójrzcie na ten tytuł

Boże Narodzenie to tradycyjnie czas, kiedy cichnie większość politycznych i medialnych sporów. Okazuje się jednak, że nie wszystkim w tym roku udzielił się świąteczny nastrój.

Mateusz Morawiecki o wizjonerstwie, roli Gandalfa i walce z postkomunizmem na gali "Gazety Polskiej"

Mateusz Morawiecki o wizjonerstwie, roli Gandalfa i walce z postkomunizmem na gali "Gazety Polskiej"

"Wiadomości 24" tytułem nowej gazety Polskapresse?

", ta taktyka jest częścią szerszej strategii marketingowej, która ma wypromować nowy tytuł prasowy. Numery zerowe nowej gazety Polskapresse przygotowywane są pod roboczym tytułem "Polska". Utrzymanie tej nazwy jest jednak mało prawdopodobne. Sami pracujący przy nowym projekcie

Pitera się broni: pomyliły mi się tytuły gazet

Pitera się broni: pomyliły mi się tytuły gazet

W tekście Walenczykowskiej z piątkowego wydania gazety "Stacja paliw, czyli sprawa ostatecznie zamknięta" nie pojawia się wypowiedź pani minister. - Nie rozmawiałam z Julią Piterą - mówi portalowi gazeta.pl autorka tekstu - Możliwe, że pani minister pomyliły się tytuły - dodaje. - W

Tytuły naukowe sędziów zniknęły ze strony TK. Nowa prezes jest tylko magistrem prawa...

Tytuły naukowe sędziów zniknęły ze strony TK. Nowa prezes jest tylko magistrem prawa...

Ze strony Trybunału Konstytucyjnego , jak zauważyła "Gazeta Wyborcza" , zniknęły tytuły naukowe sędziów. Wcześniej można było tam przeczytać, którzy z członków TK mają tytuły profesorskie - czyli nadane przez prezydenta na wniosek Komisji ds. Tytułów Naukowych. Zmiana nastąpiła

Gazeta zmieniła tytuł o "nazistowskiej Polsce"

O oburzającym nagłówku poinformował nas dziś rano użytkownik Alert24, który na stronie amerykańskiej gazety znalazł artykuł o wystawie odnalezionych cudem fresków Schulza w Instytucie Yad Vashem. Zaszokował go tytuł, gdzie pada określenie "nazistowska Polska". Czytaj więcej O tym, że

Dziennik - taki tytuł będzie nosiła nowa gazeta

"18 kwietnia Axel Springer Polska wprowadzi na rynek nowy tytuł prasowy - ogólnopolską gazetę codzienną o charakterze opiniotwórczym. 'DZIENNIK Polska Europa Świat' to nowoczesna gazeta jakościowa, skierowana do młodych, wykształconych czytelników interesujących się zarówno tematyką krajową

"Dziennik Polski" tytułem nowej gazety Polskapresse

Gazeta o nazwie "Dziennik Polski" już istnieje, ukazuje się w Małopolsce. Z nieoficjalnych informacji wynika, że jej obecny wydawca - spółka Jagiellonia - w tym tygodniu dogadał się z Polskapresse w sprawie sprzedaży tytułu. Wiceprezes Polskapresse Tomasz Wróblewski potwierdził, że trwają

Dziś tytuły gazet i portali pisane są Solidarycą

Dziś tytuły gazet i portali pisane są Solidarycą

- mówią organizatorzy z Inicjatywy RAZEM 89. Do zainicjowanej akcji przyłączyły się m.in. redakcje dzienników ogólnopolskich: Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita, Polska The Times, Super Express, Fakt, Metro, Parkiet, Puls Biznesu. Portal Gazeta.p oraz inne polskie portale internetowe: onet.pl, wp.pl

PiS przygotował katalog prasy dla sądów. Tytuły nie zaskakują

PiS przygotował katalog prasy dla sądów. Tytuły nie zaskakują

Chcesz wiedzieć szybciej? Polub nas - "Newsweek", "Polityka" czy "Gazeta Wyborcza" stały się tytułami zakazanymi. W sądzie oficjalnie już ich nie uświadczysz - dowiedział się od pracownika jednego ze śląskich sądów katowicki oddział "Gazety Wyborczej". Jak do

Wydawca "Gazety Polskiej Codziennie" zalega z pensjami dla pracowników. Nie pierwszy raz

Wydawca "Gazety Polskiej Codziennie" zalega z pensjami dla pracowników. Nie pierwszy raz

" pisała 300polityka.pl we wrześniu 2012 roku, kiedy Janina Goss została nowym prezesem spółki Forum S.A., wydawcy dziennika. Goss odeszła, ale problemy pojawiły się na nowo w lutym tego roku. "Wydawnictwo Forum S.A. poważnie rozważa zamknięcie tytułu Gazeta Polska Codziennie. To największy

Magazyn "Charlie Hebdo" jest już dostępny w Polsce. "Zamierzamy wprowadzić go do oferty na dłużej"

Magazyn "Charlie Hebdo" jest już dostępny w Polsce. "Zamierzamy wprowadzić go do oferty na dłużej"

Początkowo nakład "Charlie Hebdo", przeznaczony na sprzedaż na polskim rynku, będzie wynosił 3 tys. egzemplarzy. Gazetę będzie można kupić w największych punktach sprzedaży prasy - salonach Relay, InMedio oraz Empikach - podaje portal prasa.info. Na razie nie wiadomo, czy magazyn będzie

Życie Warszawy znika z kiosków. 67 lat pisali o stolicy

Życie Warszawy znika z kiosków. 67 lat pisali o stolicy

mrowisko. Wkrótce jednak z "Życiem Warszawy" zaczęły dziać się dziwne rzeczy. Tytuł kupił sardyński biznesmen Nicola Grauso. Gazeta przeniosła się do dawnego kina Klub przy al. Armii Ludowej, jej newsroom kojarzył mi się z redakcjami amerykańskich gazet. Ale to był już koniec świetności "

Spór między "Sieci" i "Do Rzeczy". Dla kogo będzie pisał Marcin Wolski?

Spór między "Sieci" i "Do Rzeczy". Dla kogo będzie pisał Marcin Wolski?

pisma i "na razie będzie można go czytać jedynie w "Sieci" i "Gazecie Polskiej". - Dogadaliśmy się z Marcinem Wolskim co do stałej współpracy, która będzie się rozwijała. Myślę, że docelowo będzie on pisał tylko dla nas i dla "Gazety Polskiej" - poinformował w rozmowie

"Gazeta" wyróżniona

"Gazetę" wyróżniono po raz drugi z rzędu. W kategorii media to jedyna - obok "Rzeczpospolitej" - gazeta codzienna, która otrzymała tytuł Marki Wysokiej Reputacji. PremiumBrand jest niezależnym rankingiem. Opiera się on na postrzeganiu marki, sprawdzonym w badaniach użytkowników

Drożeją gazety: "Rzeczpospolita", "Fakt", "DGP" i in.

Drożeją gazety: "Rzeczpospolita", "Fakt", "DGP" i in.

euro do 520 euro. W efekcie tego drukarnie wprowadzają podwyżki dla wydawców nawet o 20 procent. Wśród gazet, które drożeją znajdują się niektóre tytuły Grupy Wydawniczej Polskapresse: za "Polskę Metropolię Warszawską" w poniedziałki trzeba zapłacić o 50 gr więcej - 2,50 zł, za "Polskę

Internauci na tropie plagiatów. Przyłapali już kilku polityków, naukowców...

Internauci na tropie plagiatów. Przyłapali już kilku polityków, naukowców...

mu odebrany tytuł naukowy - taki los spotkał dotąd 11 z 29 osób przyłapanych na oszustwie przez VroniPlagWiki. Ale środowisko naukowców, z których się wywodzą, patrzy na nich z wrogością - stawiając kolegów pod internetowym pręgierzem, kalają własne gniazdo. Podobnego zdania jest część niemieckich

"Gazeta" najlepszym dziennikiem w Rzeczypospolitej - to fakt

zeszłego roku zadebiutował "Dziennik", wydawany przez polską filię niemieckiego koncernu Axel Springer. W odróżnieniu od tabloidu "Fakt" należącego do tego samego wydawcy, "Dziennik" miał być poważnym tytułem opiniotwórczym skierowanym do tego samego czytelnika co "Gazeta

Tadeusz Konwicki "Człowiekiem Roku Gazety Wyborczej"

Konwickiego przypominają jego książki. Pełne są motywów: ucieczki, poszukiwania, wspomnień dzieciństwa i wojny. Do tej pory tytuł "Człowieka Roku Gazety Wyborczej" otrzymali: Vaclav Havel (1999), George Soros (2000), Siergiej Kowaliow (2001), Joschka Fischer (2002), Günter Verheugen (2003

"Rzeczpospolita" pierwsza w rankingu prasy. Co nas interesuje? Polityka i Smoleńsk

"Rzeczpospolita" pierwsza w rankingu prasy. Co nas interesuje? Polityka i Smoleńsk

"Rzeczpospolita" pierwsza W lipcowym rankingu tytułów prasowych "Rzeczpospolita" wyprzedziła "Gazetę Wyborczą" i "Dziennik Gazetę Prawną". Opublikowany przez nią ranking samorządów sprawił, że była ona cytowana aż 788 razy. Cytowania "Gazety Wyborczej

Dziennik Polski w rękach Polskapresse

Dziennik Polski w rękach Polskapresse

Polskapresse chce pozostawić tytuł - informuje rzecznik Polskapresse Magdalena Chudzikiewicz. Podobne spotkanie mieli też pracownicy redakcji "Polski Gazety Krakowskiej", która również należy do Polskapresse. W siedzibie wydawnictwa Jagiellonia również nie udało się uzyskać żadnego komentarza od

"Dziennik Gazeta Prawna" już 14 września

Gazety Prawnej". - Michał Kobosko deklaruje, że tytuł ma uzyskać "minimum 110 tys. egzemplarzy średniej sprzedaży". - Nasz projekt ma solidne podstawy biznesowe, choć oczywiście zdajemy sobie sprawę, że powstaje w trudnej rynkowo sytuacji. Poradzimy sobie tym lepiej, jeśli w przyszłym roku

"Hiena roku". SDP wciąż nie wie co zrobi z "nagrodzonym" dziennikarzem

Mimo zapowiedzi prezes SDP Krystyny Mokrosińskiej stowarzyszenie nie opublikowało 21 stycznia br. oświadczenia na ten temat. - Nie twierdzę, że się nie pomyliliśmy - mówiła w styczniu "Press" Krystyna Mokrosińska. Mimo że SDP już dwukrotnie debatowało nad zasadnością przyznania tytułu

Szwedzi wycofują polskie zabawki wojenne. Prasa: żaden polski dziennikarz nie podjął tematu

dostaną pod choinkę zestawy "Mała Armia WW2" albo "Powstanie Warszawskie". Berlińską gazetę dziwi, że klocki COBI, do złudzenia przypominające LEGO, nie wywołały w Polsce żadnego skandalu; że jedynie w internecie ukazało się kilka ironicznych i kąśliwych uwag. "Polskie władze nie

"GP": Opłaty notarialne przy kupnie lokalu od dewelopera

aktu notarialnego. Gazeta pisze, że decyzja krakowskiego sądu ma duże znaczenie dla osób, które zamierzają kupić mieszkanie na rynku pierwotnym lub dokonały już zakupu, ale nie podpisały jeszcze aktu notarialnego. Mogą one bowiem żądać od dewelopera pokrycia kosztów wypisów aktu notarialnego. Jeżeli

Gazeta do najbogatszego Francuza: "Spadaj, ty bogaty draniu!"

potępić decyzję o jego nowym obywatelstwie i uznał ją za "symbol arogancji najbogatszych". Na okładce gazety umieszczono zdjęcie biznesmena z walizką i opatrzono tytułem "Spadaj, ty bogaty draniu!". Nagłówek ma nawiązywać do słynnej gafy Sarkozy'ego, który do człowieka, który odmówił

Redakcja "Gazety Polskiej Codziennie": kibole, znane nazwiska, niezadowoleni z pensji

"Gazeta Polska Codziennie" będzie miała formę tabloidu. Będzie się w niej dużo kolorowych zdjęć, krótkie teksty, felietony i rysunki oraz jeden dłuższy tekst przewodni. Oprócz tego raz w tygodniu mają się ukazywać: duży wywiad, większy tekst publicystyczny, strona poświęcona Kresom i

"Gazeta Wyborcza" Dziennikiem Roku

; - tak o "Gazecie Wyborczej" napisała w swoim komunikacie spółka VFP Communications, wydawca "Media i Marketing Polska". Ten branżowy tygodnik nie po raz pierwszy wyróżnia Agorę i jej produkty. Już dwukrotnie (w tym i zeszłym roku) przyznawał spółce tytuł Wydawcy Roku. Z kolei

Dobry luty "Gazety"

W lutym "Gazeta" uruchomiła wielką akcję społeczną "Przystanek miasto" i zaprosiła czytelników do debaty na temat przyszłości 21 największych polskich miast. Powodzeniem cieszyły się informatory o emeryturach, spadkach i darowiznach oraz "Kolekcja filmów z wielką historią w

Prasa przede wszystkim

Europejscy menedżerowie wyższego szczebla szukają informacji ekonomicznych przede wszystkim w prasie. I ten trend się nasila. W 2006 r. za najbardziej wiarygodne źródło informacji ekonomicznych gazety uważało 28,9 proc. badanych, a w tym roku jest ich już 32,5 proc. Bez względu na rozwój

"Hiena roku 2009" przyznana za wywiad, którego nie było

błąd w redakcji Protest "Dziennika Gazety Prawnej" - Przyznanie antynagrody dziennikarskiej Wojtkowi Cieśli to kolejny fakt tłumaczący, dlaczego Stowarzyszenie Dziennikarzy Polskich konsekwentnie traci autorytet i znaczenie. Dziś uważamy, że to SDP należy się tytuł Hieny Roku. Popełnił błąd w

Johnston Press już liczy za czytanie artykułów w sieci

nie kosztuje postawiło niegdyś wielkie tytuły od Los Angeles po Londyn w ponurej sytuacji. Każdy z nich został zmuszony do subsydiowania swojej obecności w internecie z przychodów, które przynosi wydanie papierowe. Jednak ludzie będą mniej chętni do płacenia za gazetę, skoro mogą dostać jej zawartość

Podważona habilitacja eksposła Samoobrony

Krajewskiego nie można uznać za pracę samodzielną. Co dalej z plagiatorem? UMK nie może cofnąć habilitacji, bo od jej obrony minęło 10 lat. Pozostaje jeszcze Centralna Komisja Stopni i Tytułów Naukowych. - Jeszcze nie otrzymaliśmy dokumentacji z UMK - usłyszeliśmy w CKSiTN. - Kiedy dokumenty dotrą, natychmiast

Becikowe tylko dla kobiet odwiedzających lekarzy

Zmiany, którymi rząd może się zająć już na najbliższym posiedzeniu mają na celu rozszerzenie kręgu osób, którym przysługiwać będzie dodatek z tytułu opieki nad dzieckiem w trakcie urlopu wychowawczego. Według "GP" do otrzymania obu świadczeń niezbędne będzie zaświadczenie od lekarza. Rząd

Radio Ka - Ka to laicki głos w Twoim domu

Już dziś - 1 kwietnia - rusza radio portalu Gazeta.pl. Tylko w Radiu Ka cykliczna audycja serwisu GazetaPraca.pl - tym razem pod tytułem "Czy lepiej być luzakiem czy pracoholikiem?" Słuchaj na żywo! | Źródło alternatywne Serwis GazetaPraca.pl zaprasza do wysłuchania naszej

Dobra passa prasy

- Przyszłość gazet jest całkowicie inna od powszechnego wyobrażenia na jej temat - mówił Gavin O'Reilly, szef WAN, na wczorajszej konferencji w Londynie. Jego zdaniem o prasie krąży wiele mitów (np. że reklamowanie się w prasie wyszło z mody; albo że tylko starzy ludzie czytają gazety), które nie

Tygodniki lokalne przebadają się same

czytelnictwa. Tylko nieliczne gazety lokalne badają swoje czytelnictwo w PBC, ale tam wypadają blado, bo PBC porównuje ich wyniki na tle całej Polski albo w najlepszym razie województwa. I tak czytelnictwo największego samodzielnego tytułu lokalnego "Tygodnika Siedleckiego" ukazującego się w

Sprzedaż największych dzienników w 2005 r.

;, która zakończyła rok ze sprzedażą na poziomie 182,7 tys. egzemplarzy. Z kolei w grudniu sprzedano o 9,9 proc. więcej dzienników ogólnopolskich, co jest efektem przede wszystkim uruchomienia przez Agorę nowego tytułu "Nowy Dzień". Jednak większość gazet odnotowała spadki. Wyjątek stanowił "

"GP": Rolnicy w gorszej sytuacji niż inni renciści

przeciętnego wynagrodzenia. Jeśli przekroczył ten pułap renta jest obecnie zawieszana. Według planów od nowego roku renciści - z wyjątkiem rolników - będą się mogli wzbogacać bez obawy o świadczenia. "Gazeta Prawna" szacuje, że przeciętna renta z tytułu niezdolności do pracy wypłacana przez ZUS

Wisła? Lech? Legia? Kto zdobędzie tytuł?

w 30. kolejce brakować punktów do ekstraklasowego szczęścia" - pisze dziennikarz Gazety. W najtrudniejszej sytuacji jest Legia. "Bo jednak umówmy się: liczyć, że i Wisła, i Lech pogubią punkty - to jak trafić coś więcej niż trójkę w totolotku...". Magazyn Ekstraklasy: Wisła? Legia

Ingres prymasa po wyborach

przyjść do Gniezna i by zostać prymasem. Jestem już w tym wieku, że nie myślę o jakiejkolwiek karierze. Zgłosiłem papieżowi kandydatów, którzy są ode mnie młodsi i moim zdaniem mieliby łatwiejszy kontakt z różnymi środowiskami - powiedział "Gazecie" abp Kowalczyk. - Jeśli jednak Stolica

Niesiołowski: "Rzeczpospolita" zachowała się jak paser

człowiek nie powinien przykładać do tego ręki. Czy wicemarszałek Sejmu z partii rządzącej powinien grozić opozycyjnej gazecie? Czy to nie atak na wolność słowa? - To brednia. "Rz" powinna zmienić tytuł na "Organ PiS". Gazeta użyła - mówię to w cudzysłowie - towaru pochodzącego od

Wyniki wyborów. Koniec ery Tuska i transseksualista wicemarszałkiem Sejmu, czyli wybory w prawicowych serwisach

Trudno powiedzieć na podstawie czego pisali swój czołówkowy artykuł redaktorzy "Gazety Polskiej Codziennie". Pierwszą stronę zdobi ostry czerwony tytuł "Koniec ery Tuska" - "Pierwsze wyniki wskazują, że różnica między PiS, a PO jest zbyt mała, by wiedzieć, kto ostatecznie

Agora wydawcą roku

"Agorze udało się nie tylko zatrzymać spadkowy trend sprzedaży Gazety Wyborczej , ale także poprawić jej wyniki. Inwestycje, działania marketingowe oraz reorganizacje przyniosły wzrost sprzedaży czytelnictwa i stabilizację pozycji na giełdzie" - czytamy w uzasadnieniu tej decyzji. "

Springer startuje 18 kwietnia

" ma ukazywać się od poniedziałku do soboty i będzie dostępny w cenie 1,50 zł. W środę ruszy kampania reklamowa gazety przygotowana przez agencję PZL oraz dom mediowy MediaCom. Z kim będzie konkurował nowy dziennik? - Wydajemy opiniotwórczą gazetę, więc jej głównymi konkurentami będą tytuły

"Super Express" przeprasza Lisów, ale zarzuca im kłamstwo

"Super Express" (oraz Murator S.A. wydawca pisma) przepraszają panią Hannę Lis oraz Tomasza Lisa, "za to, iż w sposób rażąco niezgodny z prawem i zasadami etyki dziennikarskiej wydawał poszczególne numery tej gazety, w których były rozpowszechniane informacje oraz fotografie życia

Polska prasa nie zostawia na piłkarzach suchej nitki

tytule gazety, która krytykuje nie tylko piłkarzy, ale i organizatorów. - W meczowym programie zapowiedzieli, że rywalem biało - czerwonych będą... Czesi. Ale to nic w porównaniu z tym, że w składzie Macedończyków nie zgadzały się numery! - pisze tabloid. "Wymęczyli remis" i "Matusiak

Królowie Europy - hiszpańska prasa szaleje z radości

Hiszpanie wydarli mistrzostwo pazurami - relacja A jak Azjaci, O jak Obciach... super alfabet Euro! AS - "Campeones" To tytuł na stronie internetowej "Asa". "Hiszpania odzyskała chwałę po 44 latach" - pisze gazeta. EL MUNDO DEPORTIVO - "Campeones de Europa"

Axel Springer obejmie 49 proc. Infor Biznes, akcje Agory i TVN mocno w górę

"Celem podpisanej umowy jest wspólne wydawanie od jesieni 2009 r. nowej gazety codziennej. Zgodnie z intencją wydawców, nowy tytuł łączyć będzie wysokiej jakości treści 'Dziennika', szczególnie z obszaru polityki, kultury i sportu, oraz 'Gazety Prawnej', wyspecjalizowanej w tematyce

"Partia krzyża pod pałacem i partia krzyża w św. Annie" - komentarze wokół batalii o krzyż

O przegranej wszystkich - wierzących i niewierzących, państwa, Kościoła i PiS - w "Gazecie Wyborczej" pisze Adam Leszczyński. Państwo nie potrafiło obronić świeckiego charakteru, okazało się "słabe i bezbronne" wobec grupki protestujących. Porażkę poniósł też Kościół, księża i

"Wiedza i Życie" wraca do Prószyńskiego

Wartości transakcji nie ujawniono. Według Cezarego Jęksy z pionu czasopism Agory (wydawcy "Gazety Wyborczej") nie wymagana jest na nią zgoda administracyjna, np. od Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Po sprzedaży jedynego popularnonaukowego tytułu Agora zmniejszyła portfolio swoich

"Jesteśmy pozbawieni praw" - w ośrodkach dla cudzoziemców trwa głodówka

Jak podaje "Gazeta", na sześć ośrodków strzeżonych w kraju do głodówki przyłączyły się cztery. "Zaczęło się przed miesiącem w Przemyślu, gdzie przyjmowania posiłków zaczął odmawiać mężczyzna, który waży dziś tylko 38 kg. Informacje roznosiły się pocztą pantoflową i rozlały w

Ostatnie zdjęcie "skradzione rodzinie"? "Nasz Dziennik" krytykuje "Gazetę Polską"

; - cytuje słowa Anny Seweryn-Wójtowicz gazeta. Córka autora fotografii przyznaje, że chciała ostatnie zdjęcie prezydenta Kaczyńskiego pokazać podczas mszy w miesięcznicę katastrofy. Zamiary rodziny potwierdza też mec. Bartosz Kownacki, pełnomocnik prawny Anny Seweryn-Wójtowicz. Mecenas tłumaczy też, że do

Dobry marzec "Gazety"

Marzec na łamach "Gazety" przebiegał pod znakiem buntu "wykształciuchów" - kolejne środowiska wyrażały swój sprzeciw wobec lustracji, w tym prawnicy oraz rektorzy wyższych uczelni. Trwała wielka akcja społeczna "Przystanek miasto" i ruszył nowy dodatek o finansach

Rosyjska prasa o wyborach w USA: Romney sprowadzi na świat wojnę z Iranem

Według "Moskiewskiego Komsomolca" zwycięstwo demokraty Obamy oznacza wzrost cen ropy, a tym samym więcej pieniędzy dla Rosji. Kandydat Republikanów Mitt Romney z kolei, zdaniem rosyjskich dziennikarzy, sprowadzi na świat wojnę z Iranem. Wypominają mu także, że nazwał Rosję "wrogiem nu

Jak "Gazeta Polska" odczarowuje Euro 2012? "Atmosfery nie było. Na pewno to nie jest sukces" [OBEJRZELIŚMY]

zakładanych przez polskie władze kibiców z zagranicy. - Nie jest to sukces - mówi Marek Michałowski z "Gazety Polskiej Codziennie". Media i rząd wmawiają kibicom, że Zachód musi nas lubić - Polacy pięknie zorganizowali wszystko, jestem z tego dumny - mówi jeden z kibiców. - Cieszę się, że zagranica

"Glamour": "Modne rewolucjonistki na Majdanie". Internauci odpowiadają: żenada roku

w Somalii, Syrii czy Korei. Choć po negatywnych komentarzach internautów notkę na Facebooku usunięto, wiele osób nie kryje oburzenia spowodowanego brakiem wyczucia osoby prowadzącej profil gazety. Krytykowane jest też samo podejście to tematu "modnych rewolucjonistek". "Nigdy nie

Polska prasa: Wyskoczył niczym królik z cylindra magika

. - Jest na najlepszej drodze, by spełnić swoje marzenia. Kiedy Partyka był w jego wieku, miał tytuł mistrza świata juniorów i halowe mistrzostwo Europy seniorów. Bednarek: Jestem w kosmosie  » "Polska The Times" - Zajął trzecie miejsce w szalonym konkursie - Przed mistrzostwami świata

Prezydent Lech Wałęsa zostanie Twarzą Euro 2012

- odpowiada Adam Olkowicz, wiceprezes PZPN-u. "Gazeta" poznała wszystkie nazwiska. Oprócz Lecha Wałęsy uhonorowani zostaną piosenkarka Maryla Rodowicz, Robert Korzeniowski, były lekkoatleta, czterokrotny mistrz olimpijski, oraz były bramkarz Józef Młynarczyk. - Cieszę się, że zostałem w ten sposób

Trudne życie rosyjskiego wydawcy

Od 2000 roku rosyjski rynek reklamowy rośnie w dwucyfrowym tempie, co kusi zagranicznych inwestorów. Dziś swoje biura w Moskwie mają praktycznie wszyscy liczący się na świecie wydawcy magazynów, którzy wydają tam łącznie 60 tytułów i co roku każdy z nich przygotowuje po dwa-trzy nowe projekty. W

Grupa Wydawnicza "Infor" ujawnia wyniki finansowe

zł, czyli o 38 proc. więcej niż rok wcześniej. Sprzedaż tego tytułu idzie w górę. W lutym "Gazeta Prawna" sprzedała 92,5 tys. egzemplarzy, co daje 20-proc. wzrost w porównaniu z analogicznym okresem zeszłego roku. Średnia sprzedaż za ubiegły rok wyniosła 74,72 tys. egzemplarzy (o 11,42 proc

"Paranoja polskiego skąpstwa, populizmu, tabloidyzacji" - Żakowski o posadzie dla Ostachowicza

Według nieoficjalnych informacji TVN24, minister Maria Wasiak odda ponad 500 tys., jakie dostała za odejście z PKP SA, a Igor Ostachowicz nie będzie pracował w PKN Orlen. Jackowi Żakowskiemu nie podoba się oburzenie, jakie wywołała informacja o tym, ile współpracownik Donalda Tuska ma zarabiać, prac

Metamorfozy "Dziennika Gazety Prawnej". Znika kultura i sport

Odmieniony "Dziennik Gazeta Prawna" pojawi się na rynku już po świętach - we wtorek, 6 kwietnia. Jak poinformował branżowy miesięcznik "Press" w swoim serwisie elektronicznym, z głównego grzbietu gazety na białych stronach znikną działy kultury i sportu. Tomasz Wróblewski

"Gazeta Telewizyjna" wyróżniona

"Gazetę Telewizyjną" wyróżniła redakcja branżowego tygodnika "Media i Marketing Polska" w swoim corocznym raporcie na temat rynku dzienników. "Gruntowne zmiany w formule dodatku telewizyjnego Gazety Wyborczej pozwoliły wzmocnić sprzedaż piątkowych wydań dziennika i

"Wysokie Obcasy Extra" pojawią się jako niezależny tytuł

W magazynie czytelnicy znajdą m.in. rozmowy z Anną Muchą, Jerzym Pilchem i Agnieszką Graff, portret wiceprezes Google'a, specjalną sesję mody z Mają Włoszczowską oraz teksty o psychologii. - Magazyn "Wysokie Obcasy Extra" to niespodzianka dla naszych czytelniczek i czytelników. Proponujemy

Prawicowe media piętnują "Wyborczą" za zachęcanie seniorów do biegania. "Oni tak na serio?"

Zaczęło się niewinnie. Znany propagator aktywnego, sportowego trybu życia i miłośnik biegania, dziennikarz "Gazety Wyborczej" Wojciech Staszewski napisał tekst zachęcający do biegania osoby starsze. Pod hasłem "Polska biega dla wnuków" zaapelował do babć i dziadków, by w miarę

"GP": Milion Polaków niepotrzebnie płaci składki

. Przepisy nakładają bowiem obowiązek opłacania składki zdrowotnej z każdego tytułu. Jeśli ktoś jest ubezpieczony w NFZ, bo jest pracownikiem lub emerytem, to prowadząc firmę, musi opłacać składkę po raz kolejny. Takich osób jest 439 tys. Eksperci podkreślają, że takie przepisy są niezgodne z konstytucją

Wydawcy prasowi chcą sprzedawać e-prasę na polskim klonie czytnika Kindle

internetem. Kolporter dopiero szykuje nową wersję czytnika - z większym ekranem (10 cali) i łączeniem się z siecią przez Wi-Fi lub 3G. I to właśnie na tym urządzeniu chcą się pojawić wydawcy. Jak pisze, "DGP" z Kolporterem rozmawia Agora (wydawca "Gazety Wyborczej" i właściciel serwisu

Szef SLD o dziennikarzu z tytułem "Hiena roku": Współpracuje z nami

; - przypomniała Napieralskiemu dziennikarka "Gazety Wyborczej". - To jest wywiad o byłym dziennikarzu, czy o liderze SLD? - pytał Napieralski. - O liderze SLD szkolonym przez Orcholskiego - odpowiedziała dziennikarka. 20 tysięcy miesięcznie? Od tego jest skarbnik - Wszyscy poważni politycy się szkolą i

Lokalna prasa próbuje poznać czytelników

Wspólne badanie czytelnictwa prowadzi od czerwca tego roku 65 niezależnych tygodników lokalnych. Ich wydawcy zrzeszeni w Stowarzyszeniu Gazet Lokalnych zlecili badanie pod pod wspólną marką "Tygodnik Lokalny", która pojawia się w winietach 52 tygodników o łącznym nakładzie ponad 300 tys

Zapiszą w ustawie, że bloger ma prawo do animowości?

Obecnie prawo nie daje odpowiedzi, czy każdy blog można uznać za prasę. Utrudnia to egzekwowanie uprawnień autorów do tajemnicy dziennikarskiej - zauważa"Gazeta Prawna". Projekt nowelizacji rozszerza uprawnienia autora materiału prasowego o prawo do zachowania w tajemnicy danych

"GP": Bloger ma prawo do anonimowości

Obecnie prawo nie daje odpowiedzi, czy każdy blog można uznać za prasę. Utrudnia to egzekwowanie uprawnień autorów do tajemnicy dziennikarskiej - zauważa"Gazeta Prawna". Projekt nowelizacji rozszerza uprawnienia autora materiału prasowego o prawo do zachowania w tajemnicy danych

W sklepach z AGD i RTV raty 0 proc. nie istnieją

wprowadzają klientów w błąd i mogą naruszać ich prawa. Jednym z takich postanowień jest pkt 4, który stanowi, że odsetki z tytułu udzielonego kredytu wynoszą 0 zł. Gazeta pisze, że nie jest to jednak zgodne z prawdą i zarówno pkt 4 umowy, jak i reklama sprzedawcy wprowadzają klientów w błąd. Zgodnie bowiem z

Jak to było z Socjologiem Roku według Niezalezna.pl

- Fiu, fiu - pomyślałem. Nie do końca ufając mediom kierowanym przez red. Sakiewicza, postanawiam rzecz jednak sprawdzić. Najpierw telefon do dr. hab. Piotra Żuka z Instytutu Socjologii UWr. - Socjolog roku? A co to takiego? - pyta zdziwiony. - Nie przyznajemy takich tytułów ani my, ani studenci

"Gazeta Wyborcza" uruchamia nową kolekcję

Książeczki z płytami poświęcone największym kompozytorom w historii będą ukazywać się w każdą środę. Podobnie jak książki czy encyklopedie nowa seria wydawnicza będzie płatna i sprzedawana wraz z "Gazetą Wyborczą". Cena jednej książeczki z płytą wyniesie 14,9 zł. Cała seria będzie liczyć

Niemiecki minister zrezygnował z tytułu doktora. Tymczasowo

- Nie popełniłem plagiatu, tytułu doktora nie będę używał, aż zostanę oczyszczony z zarzutów - zapewniał wczoraj 38-letni Guttenberg. Niewykluczone jednak, że straci go na stałe, bo wczoraj liczba splagiatowanych przezeń fragmentów dobiła 80. Minister, potomek bawarskiego arystokratycznego rodu

"Wstyd na całą Europę! Hańba!, Bandyci!" - prasa po zadymie

Litwie, ale w oczach całej Europy" - pisze na okładce "SE". Tytuł wewnątrz gazety jest jeszcze bardziej dosadny: "Załatwiliście swój klub, gnoje!". "To co wydarzyło się w Wilnie nie mieści się głowie normalnego człowieka". Na zdjęciu litewski policjant na koniu goni

Żakowski w "Gazecie Wyborczej": Odwalcie się od Tuska

w Gazecie Wyborczej" Jacek Żakowski. - Tusk próbuje rządzić pragmatycznie. Wystawia go to na ataki doktrynerów. By się przed nimi obronić, musi uwolnić świadomość Polaków od fałszywych proroków i skamieniałych poglądów. Trzeba mu w tym pomóc nie dlatego, że jesienią PiS może odzyskać władzę

Niemieckie gazety porównują Vettela do Schumachera

BMW rozmawia z Alonso » Zdjęcia sensacyjnego zwycięzcy GP Włoch na torze Monza zdobiły pierwsze strony większości niedzielnych gazet i zdominowały ich strony sportowe. "Frankfurter Rundschau: nazywa Sebastiana Vettela "sensacją". "Suddeutche Zeitung" twierdzi, że jego

"Choć Polska odnosi sukcesy, mowa nienawiści przeżywa tu rozkwit. Dlaczego?" - "FAZ" wyjaśnia to Niemcom

Konrad Schuller tłumaczy, że "narodowo-konserwatywni intelektualiści utożsamiają aktualny rząd niemal z władzą komunistyczną, a niektórzy wręcz publicznie fantazjują o zamordowaniu politycznych przeciwników". Myśli tychże intelektualistów krążą wokół katastrofy w Smoleńsku, która dla nich

Agora wyda kwartalnik "Logo"

" - czytamy w komunikacie prasowym Agory. Spółka wydaje 13 magazynów, w tym "Avanti" - przewodnik po zakupach dla kobiet. Średnia sprzedaż tego tytułu w ubiegłym roku wyniosła 158 tys. egzemplarzy. Wydawca podkreśla, że " Logo będzie pierwszym tego rodzaju cyklicznym wydawnictwem w

Djoković traci nerwy, przeszkadza mu rakieta

Venus Williams odpadła z Australian Open » - Już 235 razy odpowiadałem na to pytanie! - złościł się na dziennikarzy broniący tytułu Novak Djoković, którego zapytano o problemy z nową rakietą Heada. - Jest coraz lepiej, dajcie spokój - stwierdził rozstawiony z trójką Serb. Ale wcale nie

Agora wyróżniona za ład korporacyjny

Agorę uznano za godną zaufania firmę po raz trzeci z rzędu. Ranking powstaje na podstawie oceny krajowych inwestorów instytucjonalnych, którzy patrzą na spółki m.in. pod kątem struktury właścicielskiej, relacji między akcjonariuszami i innymi grupami interesów oraz przejrzystości finansowej.

Najczęściej cytowane media w sierpniu

potrzeby policji". Pierwszą piątkę zamyka "Fakt". "Gazeta" prowadzi w zestawieniu najczęściej cytowanych mediów, przygotowanym przez Instytut Monitorowania Mediów już drugi miesiąc z rzędu.

"Gazeta Wyborcza" Marką Wysokiej Reputacji

lojalność wobec marki, jej dobre imię, popularność oraz gotowość do rekomendowana jej innym ludziom. Wśród 63 marek, które klienci darzą zaufaniem, znalazło się 10 marek medialnych, a wśród nich m.in. Cyfra+, "Forbes", "Gazeta Prawna", "Newsweek", Polskie Radio, Radio Zet, TVN

Wybory 2010: Decyzja J. Kaczyńskiego nie zaskoczyła Czechów

Dziennik Mlada Fronta Dnes pisze, że "pisemne oświadczenie o kandydowaniu adresowane było raczej na Wawel i do sarkofagu zmarłego brata niż do wyborców". To, by po ogłoszeniu wyniku wyborów Jarosław Kaczyński mógł zwrócić się do zmarłego brata i powiedzieć "Melduję wykonanie zadania!&

Gigapakiet reklamowy Agory

Pakiet Gigant obejmuje reklamy w ogólnopolskim wydaniu "Gazety Wyborczej", "Metrze" oraz w dziennikach regionalnych należących do Mediów Regionalnych, Express Media i spółki Edytor (to m.in. "Gazeta Pomorska", "Kurier Poranny", "Dziennik Wschodni"

Polskapresse pozwie "Fakt": Ukradli nam zdjęcia rodziców Madzi

"Hieny cmentarne pokłóciły się o padlinę, ale na jakie wyżyny patosu potrafią się przy tym wznieść" - skomentowała całą sytuację na Twitterze blogerka Kataryna. Zdjęcia zostały zrobione przez dwójkę dziennikarzy "Polski Gazety Wrocławskiej". Dowiedzieli się oni, że rodzice

Ekologiczna autostrada? Przy budowie A2 na ekologię wydano aż...

Powodem tak dużej dbałości o ekologię, jest fakt, że 85 procent trasy łączącej Polskę z Europą Zachodnią przebiega przez tereny leśne, w tym obszary chronione Natura 2000. "Dziennik Gazeta Prawna" dodaje, że kluczem do sukcesu okazała się ścisła współpraca z organizacjami ekologicznymi

Policyjna interwencja na Masie Krytycznej

Wszystko wydarzyło się podczas piątkowej "Masy Krytycznej", czyli cyklicznej akcji białostockich rowerzystów polegających na ich grupowym przejeździe przez centrum miasta. W ten sposób przypominają oni kierowcom i miejskim decydentom o swoim istnieniu. Około godz. 21.40, kiedy cykliści ko

Warszawski Dzień Świstaka - felieton o klapie inwestycji

A może w "Gazecie Stołecznej" stworzyć stałą rubrykę poświęconą inwestycjom z tytułem: "Co się dzisiaj obsunęło?" albo "Wczoraj odwołane". Po co wycinać lasy, by po raz setny zadrukować strony zapowiedzią odbudowy pałacu Saskiego, zagospodarowania pl. Defilad, remontu

Ben Bernanke został "Człowiekiem Roku" według magazynu "Time"

- Ci, którzy nie uczą się historii są skazani na powielanie błędów z przeszłości. Bernanke nie tylko wyciągnął z niej wnioski, on sam napisał własną - napisał Stenger. Kontrkandydatami Bernanke byli Nancy Pelosi, spiker amerykańskiej Izby Reprezentantów, gen. Stanley McChrystal i najszybszy człowiek

Agora nagrodzona przez Ruch

"Gazety Wyborczej" Ruch nagrodził Uniwersytet Śląski (w kategorii "Prenumerator Roku"), firmę Imperial Tobacco Polska (w kategorii "Dostawca roku") oraz 28 pracowników. To była 9. edycja konkursu. Nagroda w kategorii "Wydawca Roku" jest przyznawana od trzech lat.

"Gazeta" wyróżniona

Jurorzy festiwalu fotografii prasowej Visa pour l'Image wyróżnili pięć publikacji i dwóch fotoreporterów "Gazety". Krzysztof Miller został nominowany za fotografie Kongijczyków w kolejce do urn podczas ubiegłorocznych, pierwszych od ponad pół wieku wolnych wyborów oraz zdjęcie ofiar

"Zderzaki" - prasa o możliwym składzie rządu

dostanie tekę ministra »> "Donald Tusk nie chce bardzo mocnych postaci, które mogłyby mu zagrozić. Premier stawia na ludzi, których bez większego żalu będzie mógł wymienić w trakcie kadencji" - komentuje dotychczasowe spekulacje o składzie rządu "Dziennik Gazeta Prawna". "

"Rzeczpospolita" tłumaczy zwolnienia: Nadużyciem był sam tytuł artykułu

artykuł, który bezpodstawnie wywołał burzę emocjonalną w kraju - powiedział Radiu ZET Hajdarowicz. - Niezależnie od tego, co ustali prokuratura na obecnym etapie wiedzy, publikowanie tytułu "Trotyl na wraku tupolewa" było ogromnym nadużyciem. Odpowiedzialność za to niezależnie od intencji ponosi

"Resortowe dzieci" i upadająca cebula - to tylko początek spotu reklamowego "Gazety Polskiej"

ujęciami lecących gazet i wpatrzonych w nie osób, pojawiają się hasła, mające prawdopodobnie charakteryzować nowe wydanie "Gazety Polskiej". Jest "bez resortowych dzieci" (termin pochodzi z tytułu książki dot. powiązań przedstawicieli "elit" z osobami ze struktur PRL), pada

"W Smoleńsku katastrofa, na Okęciu cud", "Jak uratować LOT?" - prasa o lądowaniu boeinga

zostały postawione w stan gotowości już ok. godz. 13.30 - zwraca z kolei uwagę "Gazeta Stołeczna" - warszawski dodatek "Gazety Wyborczej". "Pierwsza do akcji weszła lotniskowa straż pożarna. (...) Zgodnie z procedurami w ciągu 270 sekund (!) od ogłoszenia alarmu musi stawić się w

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

iActu

, aplikacja pozwala ustawiać ulubione tytuły na wirtualnych półkach, a domyślne gazety wybiera na podstawie ustalonych przez nią danych o lokalizacji użytkownika. Jeśli znajdziemy interesujący artykuł, wystarczy jedno dotknięcie ekranu by wysłać o nim informację do znajomych.

Aby skorzystać z

WSJ.com Mobile Reader

The Wall Street Journal to tytuł znany ekonomistom i bankierom na całym świecie. Dzięki tej aplikacji przeznaczonej na telefony BlackBerry możesz czytać artykuły z tej gazety o gospodarce w dowolnym miejscu na świecie. Tryb offline pozwala na czytanie kolumn w samolocie lub metrze.

Najważniejsze informacje