telewizja dami

Marta Gołębiowska

Złoty pociąg znaleziony pod Wałbrzychem? Niewykluczone!

Złoty pociąg znaleziony pod Wałbrzychem? Niewykluczone!

Na terenie powiatu wałbrzyskiego odnaleziono zaginiony złoty pociąg z czasów II wojny światowej? Tak wynika z nieoficjalnej informacji podanej we wtorek przez lokalne media: telewizję Dami i portal daminfo.pl

Kampania poza kampanią? W Radomiu na biuletyn wydano 144 tys. zł z publicznych pieniędzy

Opozycja oskarża prezydenta Radomia Andrzeja Kosztowniaka z PiS o prowadzenie kampanii za publiczne pieniądze. Wydany przez miasto biuletyn kosztował 144 tys. zł. - To jakby za nasze pieniądze 4,5 mln wyborczych ulotek trafiło do naszych skrzynek - powiedział radomskiej telewizji Dami Mateusz Tyczyński z PO. Podobnych przypadków jest więcej.

Vectra kupi Śląską Telewizję Kablową

Vectra, drugi co do wielkości gracz na rynku polskiej telewizji kablowej przejmie Śląską Telewizję Kablową.

Kandydatem PO na prezydenta Radomia będzie Piotr Szprendałowicz

Kandydatem PO na prezydenta Radomia będzie Piotr Szprendałowicz

, że dokona wyboru i wskaże osobę, która wystartuje w jesiennych wyborach prezydenckich, tuż po wakacjach. Piotr Szprendałowicz ma 37 lat. Jest absolwentem Wydziału Ekonomii Politechniki Radomskiej oraz Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Pracował jako dziennikarz w Telewizji Dami

Wybory zostały sprzedane?

. ludzi więcej! Występując o unieważnienie wyborów, sztaby Lubińskiego i Wilda oparły się na relacjach lokalnych telewizji - TV Dami i Twoja TV. Na ich filmach widać kręcące się wokół komisji wyborczych grupki ludzi. Co jakiś czas ktoś do nich podchodzi, chwilę rozmawia i idzie głosować. Po wyjściu wraca

Ewa Kopacz pozywa do sądu Marka Suskiego

Ewa Kopacz pozywa do sądu Marka Suskiego

pracy w muzeum" - oświadczyła Kopacz. "To bardzo osobisty i bardzo zły klip, mający pokazać, jak to PO bezwzględnie postępuje z ludźmi" - dodała. Zdaniem posłanki PO, "jeszcze bardziej drastyczny" jest drugi klip wyemitowany przez telewizję kablową Dami. "Pójdę z nim do

W Wałbrzychu minimalna wygrana Piotra Kruczkowskiego

W Wałbrzychu minimalna wygrana Piotra Kruczkowskiego

Dobrzyński, biuro odebrało zgłoszenie o możliwości kupowania głosów. Materiały w tej sprawie w ubiegłym tygodniu wyemitowały lokalne telewizje: Dami i Twoja TV. - Rzeczywiście razem z wydziałem ds. zwalczania korupcji Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu prowadzimy postępowanie z sprawie przestępstwa

Nowe dowody w sprawie kupowania głosów w Wałbrzychu

Nowe dowody w sprawie kupowania głosów w Wałbrzychu

prokuratury i zeznała, że kupowała głosy dla kandydatów PO i Kruczkowskiego. Zmienionym komputerowo głosem opowiedziała o tym też w lokalnej telewizji Dami. Ale 20 grudnia zmieniła zeznania. Napisała oświadczenie, w którym stwierdza, że do złożenia obciążających sztab PO zeznań namówił ją Robert S., który

Aster: mamy BBC Prime i TV

. Grupa Aster jest ostatnim z większych operatorów telewizji kablowej w kraju, którzy włączyli BBC Prime do swojej oferty. Już wcześniej ten brytyjski kanał pojawił się m.in. w sieciach UPC Telewizja Kablowa, Multimedia Polska oraz Dami [obecnie jest to część grupy Vectra - red.] i docierał do ok. 1,5 mln

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Najważniejsze informacje