fakt gazeta dzisiaj

sprawdź też:

efakt

dżek

Wielowieyska zirytowana: Przeczytałam, co prawicowe gazety piszą. Histeria, zacietrzewienie, lewitowanie z dala od faktów...

Wielowieyska zirytowana: Przeczytałam, co prawicowe gazety piszą. Histeria, zacietrzewienie, lewitowanie z dala od faktów...

- Teksty w prawicowych gazetach o "fałszowaniu wyborów" są miałkie, nie ma tam faktów, są za to domniemania, domysły. Prezes powiedział, to publicyści uwierzyli - złościła się w Poranku Radia TOK FM Dominika Wielowieyska. Dostało się m.in. Piotrowi Semce za "lewitowanie".

Drożeją gazety: "Rzeczpospolita", "Fakt", "DGP" i in.

Podwyżka VAT, a przede wszystkim podwyżka cen papieru wpłynęła na podniesienie cen niektórych gazet - informuje Presserwis. Więcej zapłacimy za "Rzeczpospolitą", "Dziennik Gazetę Prawną", "Fakt" i niektóre tytułu Grupy Wydawniczej Polskapresse.

Rogalski: "Gazeta Wyborcza" manipuluje faktami i dowodami

Nie mam pewności, że na Wawelu spoczywa ciało Lecha Kaczyńskiego - mówił w "Faktach po Faktach" mecenas Rafał Rogalski, pełnomocnik części rodzin ofiar katastrofy smoleńskiej. Rogalski odniósł się w ten sposób do dzisiejszej konferencji prezesa PiS, który stwierdził, że nie rozpoznał ciała Kaczyńskiego po przywiezieniu go do Polski.

Meller: Nie rozumiem zarzutów, że Duda wspiera PiS. A kogo ma wspierać? Partię Zielonych?

Meller: Nie rozumiem zarzutów, że Duda wspiera PiS. A kogo ma wspierać? Partię Zielonych?

"Gazeta" najlepszym dziennikiem w Rzeczypospolitej - to fakt

zeszłego roku zadebiutował "Dziennik", wydawany przez polską filię niemieckiego koncernu Axel Springer. W odróżnieniu od tabloidu "Fakt" należącego do tego samego wydawcy, "Dziennik" miał być poważnym tytułem opiniotwórczym skierowanym do tego samego czytelnika co "Gazeta

Giertych nową gwiazdą FB? Teraz pisze "list" do naczelnego "Faktu": "Kłamaliście, Redaktorze Feluś". Wydawca gazety odpowiada

Giertych nową gwiazdą FB? Teraz pisze "list" do naczelnego "Faktu": "Kłamaliście, Redaktorze Feluś". Wydawca gazety odpowiada

"Szanowny Panie redaktorze Feluś! Uprzejmie Pana informuję, że dzisiaj "Fakt" przegrał ze mną sprawę o to, że napisał dwa lata temu, iż prof. Bartoszewski powiedział, że jestem skompromitowany" - pisze Giertych na swoim Facebooku w charakterystycznym dla siebie stylu. Wpis

"Pewna grupa ludzi planuje atak na prezydenta Dudę". "Fakt" o dziwnym telefonie do kancelarii

"Pewna grupa ludzi planuje atak na prezydenta Dudę". "Fakt" o dziwnym telefonie do kancelarii

telefon miał miejsce 2 marca, zaś BOR twierdzi, że dostało o nim informację 4 marca, czyli w dniu wypadku limuzyny Dudy. "Informacja o zamachu najprawdopodobniej nie miała nic wspólnego z wypadkiem na A4" - zaznacza "Fakt". Gazeta informuje też, że Agencja Bezpieczeństwa Wewnętrznego

Mieśnik: Nie zgadzam się z Maślakiem. Redaktorom "Faktu" nie od***ło. Zdjęcie opublikowali z premedytacją [WIDEO]

Mieśnik: Nie zgadzam się z Maślakiem. Redaktorom "Faktu" nie od***ło. Zdjęcie opublikowali z premedytacją [WIDEO]

świadomość, że z taką gazetą mogą iść do sądu - mówił w Pierwszym Śniadaniu w TOK-u Piotr Mieśnik, były dziennikarz ''Faktu'', autor książki ''Wyznania hieny''. Przypomniał, że odpowiedzialność za to, co jest na czołówce, ponosi redaktor naczelny. - W tabloidzie jest tak, że nawet jak naczelny jest na

Naczelny "Faktu" przeprasza za publikację zdjęcia 10-latki. Ale to niczego nie zmienia

Naczelny "Faktu" przeprasza za publikację zdjęcia 10-latki. Ale to niczego nie zmienia

"Hienizm roku", "jedna z najobrzydliwszych zbrodni medialnych", "czy wam kompletnie od..., drodzy redaktorzy?" - to tylko niektóre komentarze po czwartkowej publikacji "Faktu". Na okładce gazety znalazło się zdjęcie 10-latki uderzonej w głowę siekierą

Coraz mniejsza różnica sprzedaży "Gazety" i "Faktu"

Najlepiej sprzedającym się dziennikiem w Polsce pozostaje "Fakt", ale jego przewaga nad "Gazetą Wyborczą" z miesiąca na miesiąc topnieje - wynika z najnowszych danych Związku Kontroli i Dystrybucji Prasy (ZKDP). W maju średnia dzienna sprzedaż "Gazety Wyborczej"

"Fakt": Durczok został zawieszony. "Nie został. Ktoś rozpuszcza plotki"

"Fakt": Durczok został zawieszony. "Nie został. Ktoś rozpuszcza plotki"

 przed komisją ma stanąć sam Kamil Durczok - to jego nazwisko w kontekście molestowania i mobbingu wymienił w lutym tygodnik "Wprost". Tym bardziej, jak twierdzi nasz informator, dziwią doniesienia o bezterminowym zawieszeniu przebywającego na urlopie szefa "Faktów" TVN. - Nie

Fala krytyki wobec "Faktu". Tymczasem naczelny tłumaczy się: "Przyznaję, okładka jest mocna..."

Fala krytyki wobec "Faktu". Tymczasem naczelny tłumaczy się: "Przyznaję, okładka jest mocna..."

. Politycy, dalej będziecie ich traktować jak publicystów?— Jarosław Kuźniar (@jarekkuzniar) sierpień 20, 2015 Z kolei Radosław Sikorski zastanawiał się, czy niemiecki Axel Springer (właściciel wydawcy "Faktu") zdecydowałby się umieścić takie zdjęcie w gazecie. "W moim kiosku na

Kłótnia na prawicy. Sakiewicz na Twitterze z pretensjami do Paczuskiej, wtrąca się Karnowski

Kłótnia na prawicy. Sakiewicz na Twitterze z pretensjami do Paczuskiej, wtrąca się Karnowski

W sobotnim numerze "Gazety Polskiej Codziennie" pojawił się tekst, z którego wynikało, że Tu-154M lecący do Katynia 10 kwietnia 2010 r. zderzył się z ziemią kołami. Raporty MAK-u i komisji Jerzego Millera wskazywały na to, że do katastrofy doszło, gdy maszyna była w pozycji odwróconej

Sprzedaż dzienników ostro w dół. Najwięcej traci "Gazeta Polska Codziennie"

Sprzedaż dzienników ostro w dół. Najwięcej traci "Gazeta Polska Codziennie"

zostaje tabloid "Fakt" - w listopadzie ub.r. wyniosła 335 134 egz., co w porównaniu do analogicznego miesiąca rok wcześniej oznacza spadek wynoszący 3,36 proc. Druga pozycja należała do "Gazety Wyborczej". Każde jej wydanie w analizowanym okresie sprzedawało się średnio w liczbie 190

Śledczy sprawdzą okoliczności śmierci Jakuba Struzika. Nowe fakty

Śledczy sprawdzą okoliczności śmierci Jakuba Struzika. Nowe fakty

Jak informuje "Rzeczpospolita", mokotowska prokuratura jeszcze dziś przeprowadzi sekcję zwłok 28-letniego Jakuba Struzika. Dziennikarze gazety opisują też nowe fakty dotyczące nocy z soboty na niedzielę, kiedy zginął syn marszałka województwa mazowieckiego. Młody Struzik miał przyjechać

Giertych pozywa "Fakt" w imieniu Michała Tuska

Giertych pozywa "Fakt" w imieniu Michała Tuska

. Od "Faktu" domaga się przeprosin na różnych portalach i na pierwszej stronie gazety. Jeżeli chodzi o "Super Express" i "Wprost" Giertych wystąpił o ugodowe rozwiązanie sporu przed sądem. Słowa Romana Giertycha na Twitterze skomentował już ze zdziwieniem reporter

Awantura na pokładzie samolotu Ryanair. Żony polityków PiS piły własny alkohol

Awantura na pokładzie samolotu Ryanair. Żony polityków PiS piły własny alkohol

. "Żona boi się latać" Europoseł przyznał w rozmowie z "Gazetą Wyborczą" we Wrocławiu, że politycy i ich żony wnieśli na pokład własny alkohol. Zbagatelizował jednak całą sytuację. - Wersja wydarzeń przedstawiona przez "Fakt" jest mocno przesadzona. - Nie byliśmy pijani

Tygodniki "Fakty i Mity" i "Nie" wspierały kampanię Palikota

Tygodniki "Fakty i Mity" i "Nie" wspierały kampanię Palikota

Do Sejmu weszli Roman Kotliński, były ksiądz, redaktor naczelny antyklerykalnego tygodnika "Fakty i Mity" (gdzie Palikot jest felietonistą), i Andrzej Rozenek, dziennikarz i wicenaczelny tygodnika "Nie". Właściciel pisma Jerzy Urban, też antyklerykał, ostatni rzecznik rządu PRL

Piętak: Kaczyński dał się zmanipulować. Na naszych oczach powstaje PiS bis

Piętak: Kaczyński dał się zmanipulować. Na naszych oczach powstaje PiS bis

["Gazety Polskiej - red.] jest uplątany z samych sprzeczności i półprawd. Dowodzi, że Jarosław Kaczyński nie wie, o czym mówi. Ten wywiad jest czystą prowokacją "Gazety Polskiej" wymierzoną w PiS. Kaczyński dał się zmanipulować - mówił w programie "Fakty po faktach" Piotr Piętak

Ideał sięgnął brukowca

Ideał sięgnął brukowca

Pobudki tych czynów były jednak - jak się wydaje - zupełnie odmienne. "Gazeta Polska" nie chciała tym (chyba) wcale przystąpić do ruskiego stronnictwa, a "Fakt" właśnie chce zapisać się po 30 latach do "Solidarności". Można więc powiedzieć, że dosłownie ideał sięgnął

"Prezydent wygrała", "obroniona", "lemingi ocaliły stołek" [CZOŁÓWKI GAZET]

"Prezydent wygrała", "obroniona", "lemingi ocaliły stołek" [CZOŁÓWKI GAZET]

"Prezydent wygrała" - to tytuł czołówki "Gazety Wyborczej". Poza omówieniem referendalnej batalii dziennik podaje, że zapewne Hanna Gronkiewicz-Waltz powalczy o trzecią kadencję. - Jest naszym murowanym kandydatem. I teraz wie, że nie wystarczy mieć władzę, trzeba się o nią

Kompromitacja ekspertów smoleńskich? "Gdyby ktoś poważnie potraktował zespół Macierewicza, bylibyśmy na innym etapie"

Kompromitacja ekspertów smoleńskich? "Gdyby ktoś poważnie potraktował zespół Macierewicza, bylibyśmy na innym etapie"

;. - Jedyne, co mnie dziwi, to fakt, że trzy lata zajęło prokuratorom przesłuchanie rzekomych ekspertów - dodała dziennikarka. Podobne spostrzeżenie uczyniła Eliza Olczyk z "Rzeczpospolitej", która starała się dystansować od doniesień "Gazety Wyborczej". - Gdyby ktoś poważnie potraktował

Polska odstawiona na bok ws. Ukrainy? Poseł PiS: Niemcy i Francja traktują nas jak przeszkodę. Poseł PO: To raczej Rosja nas nie chce

Polska odstawiona na bok ws. Ukrainy? Poseł PiS: Niemcy i Francja traktują nas jak przeszkodę. Poseł PO: To raczej Rosja nas nie chce

Środowa "Gazeta Wyborcza" starała się odpowiedzieć na pytanie, dlaczego obecnie rozmowy dotyczące sytuacji na Ukrainie toczą się bez udziału Polski, skoro do tej pory wydawało się, że w kwestii ukraińskiej wiedziemy prym. Teraz zaś spotkania dyplomatyczne dotyczące naszego sąsiada

Niemcy: Polskie gazety zaczęły wojnę!

": Leo Beenhakker trzyma odcięte głowy piłkarza niemieckiej reprezentacji Michaela Ballacka i trenera Jogiego Loewa. Skandaliczna okładka "Super Expressu" Skrytykowano także fotomontaże "Faktu": w jednym wydaniu gazeta wzywa "Leo powtórzy Grunwald!", a w drugim - "

Polskapresse pozwie "Fakt": Ukradli nam zdjęcia rodziców Madzi

dobijał, ale nie miał zgody Następnie, jak napisał red. nacz. gazety Arkadiusz Franas, "przedstawiciele "Faktu" zaczęli się do nich i do nas dobijać". Redakcja przekazała "Faktowi", że zdjęcia nie są na sprzedaż. "Wydawało nam się, że to zrozumieli. Do wieczora, gdy na

"Rozsadza Cię strasznie. Wojtku, Wojtku spokojnie...". Warzecha i Mazowiecki pokłócili się u Chlasty o doktora G.

bezwzględnym, cynicznym łapówkarzem. A ówczesny minister sprawiedliwości Zbigniew Ziobro dodawał: "Już nikt nigdy przez tego pana życia pozbawiony nie będzie". Warzecha radzi "zachować miarę" Łukasz Warzecha, publicysta związany z tabloidem "Fakt", mówił w TOK FM z satysfakcją

Elvis Presley do zbierania

wyglądała współtworzona przez niego epoka - o tym wszystkim mówi nowa kolekcja "Gazety Wyborczej". 12 kolejnych zeszytów opowiada historię muzyka od narodzin w skromnym domu rodzinnym w Tupelo aż po śmierć w bajecznie pysznej posiadłości w Graceland. Wzbogacona o unikatowe zdjęcia specjalna

Wysokie wyniki czytelnictwa "Gazety Wyborczej"

W kwietniu rynek dzienników przeżył duże zmiany: na rynek wszedł nowy gracz - "Dziennik", "Gazeta Wyborcza" obniżyła cenę i.... według najnowszych wyników Polskich Badań Czytelnictwa dociera do największej grupy czytelników, detronizując bulwarówkę "Fakt". W kwietniu

Chciałabym, by moja książka o Smoleńsku przeszła do historii - mówiła Torańska [OSTATNI WYWIAD]

karty. Chyba nie myślisz, że nie powiedziałam mu, gdzie chcę tę rozmowę z nim wydrukować? To śmieszne. Po co miałabym ukrywać, gdzie ją wydrukuję? Jeżeli cokolwiek ukryłam, to fakt, że nikt go nie chciał w "Gazecie Wyborczej". Uważałam, że nie wolno się zachowywać tak jak on - od razu zaczął

Wściekły "Fakt": Nie wykorzystujcie nas w szantażu

O sprawie szeroko informowaliśmy od rana. Dzisiejszy "Dziennik" podał informacje o blogerce Katarynie (chroniącej od lat swoją tożsamość), które prowadzą wprost do jej danych osobowych. Wcześniej - jak ujawniła blogerka, a "Dz" potwierdził - dostała od dziennikarki gazety smsa

Axel Springer Polska przeprasza Romana Giertycha w gazetach

Giertycha wyroku sąd nakazał wydawcy "Faktu" wypłacenie odszkodowania oraz przeprosiny w "Fakcie", "Gazecie Wyborczej" i "Rzeczpospolitej" oraz wykupienie plansz z treścią przeprosin przed "Faktami" TVN oraz w portalu Interia.pl. Dzisiaj w prasie pojawiły

Co się stało z ciałem Krzysztofa Olewnika? Opinia biegłych jest fałszywa [WIDEO]

ciała. A to może oznaczać, że opinia potwierdzająca odnalezienie zwłok Olewnika jest fałszywa. Zginęły kości - źródło materiału genetycznego "Dziennik Gazeta Prawna" wskazuje na jeszcze jeden fakt. To zniknięcie kości, z których pobrano materiał do badań DNA. W opinii z 2006 roku biegli

Pozwoli TIR-om rozjechać kraj

przeszkód; tu wyrwa, tam gigantyczna koleina - pisze "Fakt". Do tej pory wystarczało, że przez kilka dni z rzędu temperatura powietrza przekraczała 30 st. Celsjusza i drogowcy wprowadzali zwykle zakaz poruszania się samochodów cięższych niż 12 ton. Ale koniec z tym. Jeśli rozporządzenie ministra

Mokrosińska: W tekście "GP"o abp Wielgusie brakuje faktów

lustracji nie może być żadnych sugestii. - Posługujmy się faktami - apeluje Krystyna Mokrosińska. Podkreśla też, że jeżeli informatorzy "Gazety Polskiej" widzieli dokumenty świadczące o współpracy arcybiskupa Wielgusa z SB, to tygodnik powinien ujawnić chociaż ich fragment. "Gazeta Polska

Kurski pozywa "Fakt" za "leniwego posła"

Prawo i Sprawiedliwość Warszawa, 18.01.2010r. Jacek Kurski pozywa Fakt W związku z publikacją artykułu "Oto najbardziej leniwy poseł w Europie!" z dnia 18 stycznia 2010 r., który jest kolejną zorganizowaną nagonką ze strony tabloidu "Fakt - gazeta codzienna"

Libia: mieszkańcy sami robią gazetę i radio. "Państwowe media manipulują"

. - Państwowa telewizja publiczna manipuluje faktami, np. że Kaddafi odbił Tobruk, co jest nieprawdopodobne - opowiadał w rozmowie z TOK FM Tomasz Bielecki, korespondent "Gazety Wyborczej" w Libii. - Jestem teraz w Bengazi, czyli głównym mieście Libii wyzwolonym spod panowania Kaddafiego. Bengazi żyje

Wielkość szefa zależy od artystów

Kiedy Sławomir Pietras wyrzucał z Opery Narodowej Ewę Podleś, nie przypuszczał z pewnością, że dziś będzie wypisywał ubożuchne felietoniki w jednej z gazet i nie zasiądzie już na żadnym dyrektorskim fotelu, w żadnym teatrze operowym w Polsce. Ewa Podleś natomiast cieszy się niesłabnącą sławą w

Dobra sprzedaż "Gazety" w czerwcu

Sprzedaż "Gazety Wyborczej" wzrosła w czerwcu o 5,8 proc., do 469,9 tys. egzemplarzy. Z kolei wydawany przez Axel Springer Polska "Fakt" sprzedał w tym okresie 514,7 tys. egzemplarzy, czyli o 2,9 proc. więcej niż przed rokiem. Pozostałe dzienniki ogólnopolskie borykały się ze

"Gazeta Polska" o Burym: "resortowy polityk". PSL: Opisali kogo innego. Będzie pozew

W najnowszej "Gazecie Polskiej" Dorota Kania w artykule "Resortowy polityk PSL" opisuje życiorys Jana Burego. Pretekstem do artykułu było zeszłotygodniowe przeszukanie biura Burego przez funkcjonariuszy CBA. "Jego związki biznesowe od lat są opisywane przez media, jednak

"Fakt" odbiera czytelników dziennikom regionalnym

., "Faktu" 551 tys., "Super Expresu" 230 tys., a "Rzeczpospolitej" 183 tys. W porównaniu z wrześniem 2003 r. sprzedaż "GW" skoczyła o 7,7 proc. W III kw. 2004 r. sprzedano o 4,4 proc. więcej egzemplarzy "Gazety" niż przed rokiem. "Fakt" odbiera

Wicenaczelna "Dziennika" o sprawie Kataryny: wygraliśmy i tyle

Szantaż? Wmawia nam to Gazeta.pl i agresywni blogerzy Marta Stremecka, twierdzi, że jej gazeta nie szantażowała Kataryny, a szantaż "wmawiają" jej media ("Rzeczpospolita" i "Gazeta.pl") i "agresywni blogerzy", którzy "przekręcają" fakty

Niesiołowski: PiS-owskie Ardeny się skończyły

- Po jednym dniu obowiązywania, jakiejś nadmiernej wrzawy, dyskusjach, po 12 godzinach sondaż dla "Faktów" TVN jest niewiarygodny - powiedział gość Moniki Olejnik. - Okazuje się, że entuzjazm PiS i dobre humory panów Kaczyńskich były nieuzasadnione - dodaje Niesiołowski. Z sondażu SMG

Kto jest lepszym katolikiem? Rydzyk atakuje Sakiewicza i "Gazetę Polską"

Jeszcze 10 kwietnia nic nie zapowiadało otwartej awantury. Widzowie TV Republika mogli śledzić mszę z archidiecezji warszawskiej w intencji ofiar katastrofy smoleńskiej, którą transmitowano z logo TV Trwam. Atak nastąpił wczoraj w "Naszym Dzienniku". O. Rydzyk w rozmowie z gazetą wrócił

Axel Springer zawyżył dane o sprzedaży "Faktu"

O błędnych danych w opublikowanym w maju cenniku reklam nr 9 dziennika "Fakt" ZKDP poinformowała Agora oraz Media Express (wydawca "Super Expressu"). Dane o poziomie sprzedaży tabloidu Springera zawyżono o kilka tysięcy, natomiast te dotyczące "Gazety Wyborczej" i

Sprzedaż dzienników w I półroczu

.) Sprzedaż Faktu i Gazety Wyborczej w I półroczu 2004 r.* dane w tys. egzemplarzy - 01 02 03 04 05 06 Fakt

PO nie traci poparcia

Sondaż "Gazety" był przeprowadzony w ostatni weekend, już po przegranym przez Platformę głosowaniu w sprawie powrotu dwójki posłów PiS do komisji hazardowej. - Dostaliśmy w zęby - komentował wówczas Jarosław Gowin. Równolegle wybuchł skandal z chemioterapią - nieprzemyślana decyzja szefa

Amber Gold? "Za dużo niewyjaśnionych faktów, żeby to był przypadek"

Czy za dopuszczenie do afery odpowiada system, czy może "błędy konkretnych ludzi" (jak mówili w Sejmie prokurator Seremet, premier, czy minister Jarosław Gowin)? - Oczywiście że błędy popełnili ludzie, ale system je umożliwiał - odpowiada Kalisz. I wylicza: - Z powodu mnogości studentów i

Czy między Omeną a Maserakiem zaiskrzyło?

połowy tancerza i pogdynki? Nie wiadomo "Fakt" pisze, że Jakub - mąż Omeny, "dzielnie trwa" za kulisami programu, ale sama gazeta nie wie, "na jak długo wystarczy Jakubowi heroizmu i cierpliwości". Foremniak, z którą Maserak ma "najbardziej namiętny romans, jaki show

Rosjanie przedłużyli śledztwo ws. katastrofy Tu-154M do 10 lutego

Według gazety pismo informujące o przedłużeniu śledztwa przez rosyjska prokuraturę otrzymała Małgorzata Wassermann, córka posła Zbigniewa Wassermanna, który zginął 10 kwietnia 2010 roku. Przy okazji została poinformowana, że nadano jej status osoby pokrzywdzonej. Nie wiadomo jednak, ile jeszcze

Foremniak i Maserak są parą?

W aktorskim światku mówi się o tym, że Małgorzata Foremniak jest w separacji z mężem Waldemarem Dzikim. "Fakt" twierdzi, że teraz jej serce należy do przystojnego tancerza. Foremniak i Maserak poznali się rok temu podczas przygotowań do "Tańca z gwiazdami". Z odcinka na odcinek

Nelli Rokita bohaterką tabloidów. "To nie jest striptiz"

Zobacz też: Rokitowie spowiadają się w mediach Dziś z okładki "Faktu" bije duży tytuł "Dla męża jestem nikim" i zdjęcie Nelli Rokity. - To nie jest striptiz - odpowiada posłanka na pytanie, czy nie obnażyła się emocjonalnie za bardzo na łamach tabloidu. Mówi, że nie wstydzi

Deresz apeluje do Kopacz o zakończenie prac zespołu Macierewicza: Dość haniebnego spektaklu

jest Sejm, pseudonaukowej farsy, można odnieść wrażenie, iż kierownictwo Sejmu popiera w majestacie prawa i praworządności podłą grę wokół wielkiej tragedii w naszej historii. Tragedii w życiu moim i mojej rodziny" - napisał w liście Paweł Deresz. Cały tekst w "Gazecie Wyborczej".

Jak Jarosław Kaczyński wpadł w rzepak. Okazało się, że winny jest nie minister, ale Unia

Paryżu spadła z 520 euro do 375 euro za tonę - tanio jest w całej Unii, nie tylko w Polsce. Jest tak, bo na świecie są rekordowe zbiory. A rzepak z Ukrainy płynie głównie statkami z portu w Odessie do Rotterdamu i Rostoku, nie - do Warszawy. Więcej czytaj w dzisiejszej ''Gazecie Wyborczej''. Chcesz na

Dobra sprzedaż dzienników w maju

Największy wzrost zanotowała "Gazeta Wyborcza" - jej sprzedaż była aż o 6,4 proc. wyższa niż przed rokiem, sięgając w maju średnio 494,2 tys. egz. To drugi z kolei dobry miesiąc dla dziennika wydawanego przez Agorę (w kwietniu było to średnio 525,6 tys. egz. przy wzroście o 8,1 proc. w

Zamość. Kontrola w komendzie policji po wycieku akt

grudnia. Tydzień temu do redakcji "Gazety Wyborczej Lublin" dotarła przesyłka z aktami. Na kopercie nie było adresu nadawcy. Ten, kto je przysłał napisał tylko, że "znalazł je na śmietniku", "to jakieś ważne dokumenty". Stwierdził, że mógłby sam je odnieść na komendę, ale nie

Legia Warszawa. Do Ligi Mistrzów bez spikera-entuzjasty

histeryczny zapiewajło." Szanowny Pan Andrzej Olejniczak Szef działu sportowego "Gazety Wyborczej" Szanowny Panie Andrzeju! Nie ukrywam, że z ogromnym zaskoczeniem przeczytaliśmy w poniedziałkowym wydaniu "Gazety Sport.pl" komentarz redaktora Radosława Leniarskiego dotyczący naszego

Sianecki zamiast "Faktów" będzie miał swój program w TVN24

Były reporter "Faktów" w nowym programie będzie wracał do wydarzeń ostatniej dekady (tj. mających miejsce od 2001 roku): niegdyś głośnych, a dziś zapomnianych - np. choroby Creutzfeldta-Jakoba - informuje pressserwis.pl Program ma wykorzystywać archiwa "Faktów" i TVN 24. Będzie

SKOK-i przeciw mediom

Śledztwo badające, czy pisząc o SKOK-ach, obie gazety mogły być inspirowane przez wrogów Spółdzielczych Kas Oszczędnościowo-Kredytowych, trwa w gdańskiej prokuraturze od czerwca. Zaczęło się od doniesienia Grzegorza Biereckiego, prezesa Kasy Krajowej nadzorującej wszystkie SKOK-i. Zarzucił on "

Sprzedaż "Gazety Wyborczej" ostro w górę

Liderem rynku ze sprzedażą na poziomie 493,5 tys. egzemplarzy pozostaje wydawany przez Axel Springer Polska "Fakt". Jednak w porównaniu ze styczniem 2004 r. jego sprzedaż zmalała o 8,8 proc. Drugie miejsce z 442,4 tys. egzemplarzy zajęła "Gazeta Wyborcza", której sprzedaż

Kwaśniewski zjednoczy lewicę? Przeszkadza pensja od Kulczyka

Aleksander Kwaśniewski jest jednym z doradców firmy Kulczyk Investments. Za pełnienie tej funkcji prawdopodobnie pobiera wysokie wynagrodzenie. Według "Gazety Wyborczej" za taką pracę standardowo otrzymuje się ok. 52 tysięcy złotych miesięcznie. Gdyby Kwaśniewski zdecydował się na powrót

"Fakt" ma złagodnieć. Będzie nowy agresywniejszy tabloid?

Dziennikarze "Faktu" mają teraz pisać teksty w łagodniejszej formie, a fotoreporterzy unikać dramatycznych zdjęć. Wszystko po to, by zrobić miejsce dla nowego, jeszcze bardziej agresywnego tabloidu Axel Spirnger, wzorowanego na czeskim "Blesk" (wydawanym przez Ringier AG, z

Prokurator: "Fakt" nie może dysponować aktami w sprawie "seksafery"

, i jeszcze inne osoby mogą zostać objęte zarzutami" - stwierdził prokurator. Nie chciał jednak odnosić się do doniesień gazety "Fakt". "Fakt" napisał, że jutro opublikuje "szokujące informacje" z tajnego wniosku prokuratury o pozbawienie immunitetu posła

Zidentyfikowano ciała Polaków zabitych w katastrofie awionetki

Jak podają "Fakty Chicago" w wypadku zginęli czterej członkowie Polsko- Amerykańskiego aeroklubu w Chicago: Wesley Dobrzański - pilot i właściciel awionetki, pilot Kazimierz Adamski, pilot Stanisław Martras oraz Ireneusz Michałowski. Dwie kolejne ofiary to zaprzyjaźniony z klubem

Komentarze do listy nieobecności na pogrzebie: "Wstyd", "Oburzająca kalkulacja polityczna"

siostry Hunkovej: "gdyby głupota umiała fruwać, to unosiłaby się pani jak gołębica" - komentuje Siennicki. Cały tekst w dzisiejszej "Gazecie Wyborczej"

Żakowski: Składam deklarację. Nie cytuję gazet, gdy na okładkach jest Madzia

nieżyjącej Madzi i jej matki zamieścił tytuł: "Matka była zazdrosna o Madzię". Z kolei ''Fakt" na jedynce zdjęcie mamy Madzi w kościele podpisał czerwonymi literami "Modlitwa, seks, ciąża''. Matka Madzi to, matka Madzi tamto... [BLOG] Poranek Radia TOK FM. Zobacz rozmowy [WIDEO]

"Totalna" apelacja prokuratury od uniewinniającego wyroku ws. Nangar Khel

kodeks zabraniający zabójstwa cywili i ostrzelania niebronionego obiektu podczas działań zbrojnych. Prok. Mytych żąda powtórzenia procesu. "Gazeta" zwraca uwagę, że to oznacza totalną apelację prokuratury. Dlaczego użyto moździerza 16 sierpnia 2007 r. w zasadzkę talibów przy drodze Viper wpadli

Bartosz Salamon: Za wcześnie na reprezentację

9 października Polska gra w Chicago z USA, trzy dni później w Montrealu rywalem będzie Ekwador. Powołanie 19-letniego kadrowicza drużyn juniorskich to największa niespodzianka wśród nominacji selekcjonera. Robert Błoński: Jak zareagowałeś na powołanie Franciszka Smudy? Bartosz Salamon: Uśmiechem zdz

Janusz Palikot wystąpił w reklamie

Gazeta podkreśla, że to pierwszy przypadek, kiedy czynny polityk, uczestniczy w kampani promocyjnej gazety. Specjalistka od PR Joanna Gepfert w rozmowie z "Rz" mówi, że polityk nie ma prawa stanąć po stronie konkretnej gazety. - Może występować jedynie w kampaniach społecznych - mówi

Ministerstwo Kultury kontra Tomasz Piątek

interpretacji: w cytowanej przez autora rozmowie z "Gazetą" minister mówił o wpisaniu Biblioteki+ do Wieloletniego Programu Rządowego mającego wygenerować kilkaset milionów złotych w nadchodzących latach na budowę i remonty bibliotek, co wymaga przejścia żmudnej procedury rządowej i parlamentarnej. O

Dziennikarze w obronie Olejnik. ''Deklarujemy bojkot Kotlińskiego..."

Antyklerykalny tygodnik "Fakty i Mity", którego właścicielem jest Roman Kotliński, atakuje Monikę Olejnik już do dwóch tygodni. Nazwał ją m.in. "dziennikarską hieną w spódnicy". Dziennikarze zbierają podpisy pod listem w obronie Olejnik.  Oto treść litu, opublikowanego na

Siatkówka. Sebastian Świderski wznowił treningi

- Oderwanie pięty od podłoża przychodzi mi jeszcze z wielkim trudem. Muszę wspomagać się lewą nogą - przyznaje Świderski. - Najgorzej jest rano, gdy Achilles jest przykurczony, ale po półgodzinnym marszu jest już w porządku. Trzy razy w tygodniu ćwiczę na basenie, cztery razy na siłowni i z piłkami

UOKiK: "Gazeta Prawna" może się łączyć z "Dziennikiem"

Małgorzata Krasnodębska-Tomkiel, prezes Urzędu uznała, że połączenie "Gazety Prawnej" i "Dziennika" nie zagraża konkurencji na rynku prasowym. "W szczególności przez powstanie lub umocnienie pozycji dominującej na rynku" - czytamy w komunikacie UOKiK. Na początku

"Demokracja polega na tym, żeby nie dokuczać tym, których jest mniej". Smoleński z Warzechą spierali się o związki partnerskie

pracuje w komendzie policji" Chlasta cytował też inną część artykułu Bugaja: "Entuzjaści odrzuconych projektów nie chcą uznać prawa oponentów do równoprawnego udziału w debacie. Oni ich (nas) po prostu obrażają. W "Gazecie Wyborczej" (29.01.2013) Marek Beylin pisze: "Sejm

Konkurs z Pawlakiem, czyli media przed wyborami [RAPORT]

Okazuje się, że ulubieńcem mediów był przed wyborami premier Donald Tusk. Programy informacyjne pokazywały go najczęściej i najbardziej pozytywnie - 20 proc. materiałów było wobec niego przychylnych i raptem 5 proc. negatywnych. Liderami negatywnych ocen w mediach byli: szef SLD Grzegorz Napieralski

"Guardian" do torysów: Kamiński to dla was wstyd

sceptyczne stanowisko Williama Hague'a - przyszłego szefa brytyjskiego MSZ (jeśli torysi wygrają) - i porównuje je z coraz bardziej rozbieżnymi stanowiskami sojuszników, m.in. Kamińskiego właśnie, który "uważa, że Traktat gwarantuje Polsce suwerenność". Dalej gazeta przypomina inne zarzuty wobec

Los Siemiątkowskiego przesądzony

Kunert, rzecznik tej prokuratury, tak skomentował wczoraj nasze informacje: - "Gazeta" wyprzedziła fakty. Z formalnego punktu widzenia wniosek o uchylenie immunitetu musi być opatrzony pieczęcią i podpisany przez szefa prokuratury okręgowej. A takiego dokumentu w prokuraturze nie ma. Jednak w

Przed ME U18 koszykarzy. Wybryk, nie natura

rynku, w poniedziałek zakazano zawodnikom rozmawiać z dziennikarzami. Dzisiaj ruszają mistrzostwa Europy. Uwaga, mistrzostwa do lat 18... Wrocławski turniej promowany jest hasłem "I believe", a wierzyć mamy w złoto drużyny Jerzego Szambelana, której trzon stanowi wyjątkowo utalentowana grupa

Agnieszka Radwańska oblała test na trawie

Polka przegrała w czwartek 6:7, 5:7 z Włoszką Virginie Razzano i odpadła w III rundzie turnieju w Eastbourne. W zeszłym roku była jego triumfatorką. - Mecz z Razzano tylko to boleśnie potwierdził. W 2008 r., gdy Radwańska wychodziła na trawę, mogliśmy w ciemno stawiać, że nie przegra na swojej ulubi

Fotoreporter "GW" zaatakowany, bo wzięty za pracownika "Faktu"

Kobiety zniszczyły mi obiektyw szerokokątny. Miały wsparcie miejscowych kawalerów. Krzyczały - "ty z Faktu nie będziesz z nas robił ludzi ze slumsów". Nie było możliwości jakiejkolwiek dyskusji, musiałem uciekać - pisze Gumowski na blogu ''Parafotomania''. Mimo incydentu reporterowi udało

"GP": Grozi nam utrata dotacji UE na inwestycje budowlane

W efekcie - jak pisze "Gazeta Prawna", kolejne regiony odwołują lub przekładają terminy naboru wniosków w konkursach o unijne dotacje. Chodzi podział znacznej części z kwoty 67 miliardów euro, którą Unia przyznała Polsce. Wyjściem z tej sytuacji może być odłożenie konkursów o unijne

Arcybiskup Paetz się broni

skazujący wyrok. (...) Niewybredne, kłamliwe ataki i oskarżenia ze strony kilku osób uruchomiły lawinę oskarżeń i pomówień bez nazwiska, bez imienia i bez twarzy. W ten sposób wydano wyrok bez wysłuchania stron oraz konfrontacji oskarżonego z oskarżycielami. (...) Zaprzeczam wszystkim faktom podawanym w

Prasa o wczorajszej sejmowej awanturze o budżet

Wszystkie dzienniki podkreślają gorącą atmosferę wczorajszych obrad. Fakt pisze o "jarmarcznej awanturze" i "żenujących scenach" jakie miały towarzyszyć sejmowej debacie. Publikuje również treść rozpaczliwego SMS-a, jaki miał wysłać szef klubu parlamentarnego PiS Przemysław

"Fakt": Dudek najlepiej zarabiającym polskim piłkarzem

Tradycyjnie najwyżej w zestawieniu najlepiej zarabiających piłkarzy sezonu znaleźli się czołowi polscy bramkarze. Fakt podaje, że w pierwszej dziesiątce mamy ich aż trzech: Dudek, Boruc i Tomasz Kuszczak z Manchesteru United a zaraz za czołową dziesiątką uplasował się jeszcze Łukasz Fabiański

Cimoszewicz: Nie zmieniam osobistych planów

decyzji Tuska. - Gdy premier to ogłosił odśnieżałem w puszczy - stwierdził. Rozmowa z Włodzimierzem Cimoszewiczem w dzisiejszej "Gazecie Wyborczej" Cimoszewicz pytany, czy rozważa swoją kandydaturę w wyborach prezydenckich po raz kolejny stwierdził, że "nie zmienia osobistych planów

PSL kupił reklamy dziękuje wyborcom

"Składam serdeczne podziękowania tym wszystkim, którzy przyczynili się do uzyskania dobrego wyniku PSL w wyborach parlamentarnych 2007 roku. Dziękuję również za życzliwe wyrazy sympatii dla naszej kampanii także tym, którzy ostatecznie zagłosowali na inne ugrupowania." - czytamy w reklamów

Dziennikarze: Ćwiąkalski się myli ws. próby samobójczej Wojciecha S.

"Kto pana wprowadza w błąd? Jaki ma w tym cel? - Pytają w liście do ministra Ćwiąkalskiego dziennikarze. "Nie jesteśmy kłamcami, wspólnie potwierdzamy fakt, że Wojciech Sumliński w czasie majowego zatrzymania próbował popełnić samobójstwo. Zakończyło się to samookaleczeniem. Proszę

Fatalny sondaż dla PO: "Będzie gniło albo się odbijemy", "Pycha"

zarozumialstwa jej polityków (...). Jest takie powiedzenie, że pycha kroczy przed upadkiem. To jest prawda - komentował ostatni sondaż "Faktów" Aleksander Szczygło w TVN24. Skrytykował przy tym ostatnie przesłuchanie posłanki PiS Beaty Kempy przed tzw. hazardową komisją śledczą. - Okazało się, że

Węglarczyk: Upadła nam IV RP

- W mojej ulubionej działce - polityce zagranicznej - będziemy teraz długi czas odgruzowywać to, co zawalił PiS. Jedyny sukces PiS - kontynuowanie sojuszu z USA - to, przypomnę, była kontynuacja polityki poprzednich rządów - komentuje. Według niego po raz kolejny Polacy pokazali, że nie lubią być up

Wrocław: będzie śledztwo ws. inscenizacji egzekucji

. Jak nieoficjalnie dowiedziało się Radio Wrocław, Żandarmeria Wojskowa zna już nazwiska żołnierzy. Jeszcze dziś mają zostać przesłuchani. Na dziś konferencję prasową zapowiedział komendant Wyższej Szkoły Oficerskiej we Wrocławiu, który chce skomentować zarzuty "Faktu".

Działacze żydowscy: Obozy nie były polskie

60. rocznicy wyzwolenia Auschwitz były szeroko opisywane w amerykańskiej prasie i moim zdaniem Polska wypadła w tych relacjach w bardzo pozytywnym świetle. Reporterzy raczej pilnują się już, by nie używać określenia "polskie obozy". - To były obozy niemieckie, takie są fakty historyczne, i

W razie rozpadu koalicji PO poprze sensowne ustawy PiS

Chlebowski w Sygnałach Dnia nie chciał prognozować skutków tej rozmowy. Wskazał, że rząd PiS-u z Samoobroną i LPR ma coraz więcej problemów i - jego zdaniem - zero dokonań. Gość Programu Pierwszego Polskiego Radia zapewnił, że w razie rozpadu koalicji Platforma poprze w Sejmie wszystkie sensowne ust

Jak Wojciech Wierzejski bawił się z wszechpolakami

Zdjęcia pochodzą z 2001 i 2002 roku z imprez w Lesznie. Wszechpolacy wyciągają na nich rękę w nazistowskim geście pozdrowienia. "Fakty" TVN twierdzą, że na fotografii z 2002 roku widać, jak z młodymi ludźmi na koncercie bawi się Wojciech Wierzejski. Na rynku w Lesznie grał wówczas m.in

Wierzejski: To był koncert pieśni patriotycznej

Dziennikarze dotarli do zdjęcia, które przedstawiało posła LPR w towarzystwie uczestników koncertu zorganizowanego w 2002 r. w Lesznie. Na imprezie występował m.in. zespół "Twierdza", reklamowany przez wydawcę jako "white power rock'n'roll' i mający w repertuarze hymn na cześć gen. Fr

Cymański: Urbański przestał podobać się PiS-owi

W dzisiejszym wywiadzie dla "Gazety Wyborczej" Tadeusz Cymański informuje, że PiS nie płacze po Prezesie Urbańskim. "Przecież Urbański sprowadził do TVP Tomasza Lisa. To nas wprawiło w osłupienie! - mówi Cymański. Poseł zdecydowanie się sprzeciwia zarzutom, jakoby TVP miała być PiS

Szef Polnordu: Deweloperzy zaczną drastycznie schodzić z marżami

informuje "Gazety Prawnej". Nie tak dawno marże deweloperskie przekraczały 30-40 proc., teraz spadły do 10 procent - Jeżeli wychodzimy do klienta z pakietem, to musi być w nim nie tylko atrakcyjny kredyt z banku, ale też niska cena zakupu. Obniżki cen mieszkań są związane z obniżką kosztów

Nowe wątki ws. Olewnika. Ktoś został zamordowany w jego domu? Sprzeczne informacje

"Gazeta Wyborcza". Z kolei, jak podaje TVN24, w domu Krzysztofa Olewnika znaleziono krew należącą do dwóch osób. Jedną z nich był mężczyzna, jego ciała poszukują śledczy. Kolejną - według TVN - jest kobieta. Jednak, jak podaje stacja, kobieta żyje. Dwie nowe hipotezy Prokuratura w Gdańsku

Władze spółki Euro 2012 identyczne jak PZPN

sądzę z uwagi na barierę językową. Dalej, fakt, że w komitecie wykonawczym UEFA zasiadają od niedawna Słowak czy Litwin, a Polaka nie ma dobitnie wskazuje na słabą pozycję naszego związku w międzynarodowych strukturach. Cały wywiad z Jackiem Masiotą - czytaj tutaj »

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów