fakt dziennik

sprawdź też:

efakt

mar

"Dziennik" nabrał się na prowokację... "Faktu"

"Dziennik" nabrał się na prowokację... "Faktu"

A powodem całego zamieszania jest Palikot. Opisana przez "Dziennik", domniemana prowokacja Janusza Palikota wobec Kancelarii Prezydenta okazała się bowiem trikiem dziennikarzy "Faktu" - podaje "Rzeczpospolita" w swoim serwisie internetowym.

"Fakt" odbiera czytelników dziennikom regionalnym

Liderem rynku dzienników pozostaje "Fakt". "Gazeta Wyborcza" jako jedyny, niespecjalistyczny dziennik ogólnopolski odnotowała w ciągu ostatniego roku wzrost sprzedaży

"Gazeta" najlepszym dziennikiem w Rzeczypospolitej - to fakt

Branżowy tygodnik "Media i Marketing Polska" przyznał "Gazecie Wyborczej" tytuł Dziennik Roku.

"Nieprzestrzeganie procedur, bałagan, chaos". Bulwersujące kulisy rządowego lotu z Londynu

"Nieprzestrzeganie procedur, bałagan, chaos". Bulwersujące kulisy rządowego lotu z Londynu

Prof. Chazan kandydatem na ministra zdrowia? Dzwonimy i pytamy

Prof. Chazan kandydatem na ministra zdrowia? Dzwonimy i pytamy

Premier Beata Szydło podczas wspólnej konferencji z ministrem zdrowia Konstantym Radziwiłłem kilka dni temu zadeklarowała, że nie planuje dymisji szefa tego resortu. Jedna według informacji dziennika "Fakt" , pozycja Konstantego Radziwiłła jest zagrożona. Świadczyć miałoby o tym m.in

"Fakt" opisuje ze szczegółami imprezę Misiewicza w Białymstoku. I zarzuca: Do klubu  przyjechał służbową limuzyną

"Fakt" opisuje ze szczegółami imprezę Misiewicza w Białymstoku. I zarzuca: Do klubu przyjechał służbową limuzyną

W piątek szef MON Antoni Macierewicz otworzył punkt informacyjny Wojsk Obrony Terytorialnej w Białymstoku. Ministrowi towarzyszył rzecznik resortu Bartłomiej Misiewicz. Jak podaje "Fakt" , Misiewicz był w Białymstoku już poprzedniego dnia. W czwartek wieczorem miał udać się na studencką

PZPS: "Fakt" i "Dziennik" szukają taniej sensacji

PZPS: "Fakt" i "Dziennik" szukają taniej sensacji

- Nie są prowadzimy żadnych rozmów z Marco Bonittą. Szukanie taniej sensacji w okresie przygotowań obu reprezentacji do najważniejszej imprezy sportowej na świecie, jaką są igrzyska olimpijskie, nie sprzyja budowaniu pozytywnej atmosfery wokół obu zespołów - brzmiała treść oświadczenia wysłanego do

Poseł Kukiz'15 "poprawia" partyjnej koleżance włosy. "Zakład fryzjerski u Jakubiaka"

Poseł Kukiz'15 "poprawia" partyjnej koleżance włosy. "Zakład fryzjerski u Jakubiaka"

Nietypowe zachowanie posła Kukiz'15 Marka Jakubiaka zarejestrował jeden z sejmowych fotoreporterów. Kiedy posłanka Kukiz'15 Elżbieta Borowska rozmawiała z szefem klubu Pawłem Kukizem, Marek Jakubiak dotykał włosów posłanki. Zdjęcia opublikował dziennik "Fakt" . "Dziecinne, ja nie

Czytelnictwo dzienników w I półroczu: "Fakt" prowadzi

Najbardziej poczytnym dziennikiem ogólnopolskim jest wciąż "Fakt". Według danych PBC wydawany przez Axel Springer Polska tabloid w I półroczu czytało 21,51 proc. ankietowanych. Tuż za nim z wynikiem 19,46 proc. znalazła się "Gazeta Wyborcza". Między drugą i trzecią pozycją

"wSieci" już wie, który program informacyjny jest najlepszy. Nie będziecie zaskoczeni

"wSieci" już wie, który program informacyjny jest najlepszy. Nie będziecie zaskoczeni

, zdaniem tygodnika, "Fakty" TVN. "To nadal dziennik propagandowo-rozrywkowy" - pisze redakcja "wSieci". A TERAZ ZOBACZ: Poseł PO wykluczony z obrad Sejmu. "Żenująca debata o TK trwa" Chcesz wiedzieć więcej i szybciej? Ściągnij naszą aplikację Gazeta.pl LIVE!

"wSieci": "Wiadomości" Realem Madryt informacji, "Fakty" jako "marksistowska pedagogika" [5 CYTATÓW]

"wSieci": "Wiadomości" Realem Madryt informacji, "Fakty" jako "marksistowska pedagogika" [5 CYTATÓW]

Tygodnik "wSieci" przygotował raport o stanie polskich mediów. "Wiadomości" występują w nim jako "poważny program informacyjny", a "Fakty" TVN jako "dziennik propagandowo-rozrywkowy". "To inna półka, inna liga i inna klasa" - dowodzi

"SE": Dzień po tym, jak Durczok trafił do szpitala, próbowano włamać się do jego mieszkania

"SE": Dzień po tym, jak Durczok trafił do szpitala, próbowano włamać się do jego mieszkania

- Na drzwiach były ślady włamania. Ktoś próbował spiłować zamek - pisze "Super Exspress", powołując się na anonimowego informatora. Dziennik podaje, że w zeszłym tygodniu miało dojść do próby włamania do mieszkania Kamila Durczoka. Szef "Faktów" przebywał wtedy w szpitalu. Jak

Fala krytyki wobec "Faktu". Tymczasem naczelny tłumaczy się: "Przyznaję, okładka jest mocna..."

Fala krytyki wobec "Faktu". Tymczasem naczelny tłumaczy się: "Przyznaję, okładka jest mocna..."

Ursynowie pani sprzedawczyni nie wyłożyła dziś 'Faktu'. Tak działa przyzwoitość" - napisał dziennikarka Agnieszka Szypielewicz. "Dziś Fakt przekroczył granice" - ocenił fotoreporter i laureat Grand Press Photo Jakub Szymczuk. Wezwał też do bojkotu dziennika. I wonder if in Germany

"Prezydent wygrała", "obroniona", "lemingi ocaliły stołek" [CZOŁÓWKI GAZET]

"Prezydent wygrała", "obroniona", "lemingi ocaliły stołek" [CZOŁÓWKI GAZET]

"Prezydent wygrała" - to tytuł czołówki "Gazety Wyborczej". Poza omówieniem referendalnej batalii dziennik podaje, że zapewne Hanna Gronkiewicz-Waltz powalczy o trzecią kadencję. - Jest naszym murowanym kandydatem. I teraz wie, że nie wystarczy mieć władzę, trzeba się o nią

B. senator PO donosi na "Fakt" za oskarżenie go o udział w aferze taśmowej. "Te zarzuty to kłamstwo i pomówienie"

B. senator PO donosi na "Fakt" za oskarżenie go o udział w aferze taśmowej. "Te zarzuty to kłamstwo i pomówienie"

organami. Misiak: Informacje całkowicie nieprawdziwe "Informuję, że w związku z publikacją Dziennika Fakt pt.: "Trio frustratów stoi za taśmami" opartej na rzekomych informacjach od funkcjonariuszy Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego złożyłem do Prokuratury Okręgowej Warszawa Praga

Balcerowicz: Belka i Sienkiewicz powinni ustąpić. Najbardziej razi gotowość prezesa NBP do wspomagania jednej partii

Balcerowicz: Belka i Sienkiewicz powinni ustąpić. Najbardziej razi gotowość prezesa NBP do wspomagania jednej partii

- Najbardziej rażąca jest wyrażona przez prezesa NBP Marka Belkę gotowość do wspomagania określonej partii politycznej w wyborach. To łamanie apolityczności NBP - tak w dzienniku "Fakt" Balcerowicz argumentuje swoje słowa o konieczności odejścia Belki. - Za moich czasów niczego takiego

Kurski to największy obibok wśród europosłów? Będzie pozew za naruszenie dóbr

Kurski to największy obibok wśród europosłów? Będzie pozew za naruszenie dóbr

Oświadczenie klubu PiS: Jacek Kurski pozywa FaktDziś dziennik "Fakt", który postanowił sprawdzić zaangażowanie jednego z najbardziej rozpoznawalnych polityków Prawa i Sprawiedliwości, napisał, że europoseł Kurski opuścił prawie połowę dni pracy Parlamentu Europejskiego. "Ze swoimi

Bernd Schuster: Franck Ribery jest już graczem Realu

Bernd Schuster: Franck Ribery jest już graczem Realu

już jest graczem Realu. Nie ma dyskusji, dla mnie jest fakt - powiedział Schuster dziennikowi "AS". - Od lata 2010 roku będzie grał w Realu Madryt, nie ma innej drogi. W przeciwnym razie Bayern straci zbyt dużo pieniędzy - dodał. umowa Ribery'ego kończy się w styczniu 2011 roku.

Czy Michał Probierz zastąpi Tomasza Kafarskiego w Lechii Gdańsk?

Czy Michał Probierz zastąpi Tomasza Kafarskiego w Lechii Gdańsk?

najbliższym meczu z Cracovią nie wygra to Kafarski może zostać zwolniony. Gęstniejącą wokół osoby szkoleniowca atmosferę potwierdzają słowa jednego z piłkarzy Lechii, który anonimowo wypowiedział się dla dziennika Fakt. - Dni trenera Kafarskiego w klubie są policzone. Jeżeli zespół przegra w Białymstoku, a

Drożeją gazety: "Rzeczpospolita", "Fakt", "DGP" i in.

Drożeją gazety: "Rzeczpospolita", "Fakt", "DGP" i in.

I tak "Rzeczpospolita" (Presspublica) zdrożała o 10 gr (do 3,50 zł); "Dziennik Gazeta Prawna" (Infor Biznes) - o 30 gr (do 2,90 gr);"Fakt" (Ringier Axel Springer Polska) - o 10 gr (za wydania od poniedziałku do środy i w soboty zapłacimy 1,50 zł, za wydania czwartkowe

Dziennik Łódzki: Naczelnik drogówki dorabia jako instruktor nauki jazdy. I to w czasie służby [WIDEO]

Dziennik Łódzki: Naczelnik drogówki dorabia jako instruktor nauki jazdy. I to w czasie służby [WIDEO]

wtorek około godz. 17.30. - Naczelnik prewencji z naszej komendy pełnił służbę we wtorek w godzinach popołudniowych, od 14 do 22 - potwierdza w rozmowie z "Dziennikiem Łódzkim" aspirant sztabowy Bogdan Schabowicz. Teraz policjanci sprawdzą, czy naczelnik rzeczywiście uczył w szkole jazdy w

Po okładce "Faktu" z 10-latką adwokat apeluje: Ministrze, wytocz proces

Po okładce "Faktu" z 10-latką adwokat apeluje: Ministrze, wytocz proces

była frustracja wywołana tym, że stracił on prawo do zasiłku dla bezrobotnych. 10-latka była przypadkową ofiarą. Dzień po tragedii tabloid "Fakt" opublikował na okładce zdjęcie wnoszonej do karetki śmiertelnie rannej dziewczynki. Dziecko nie miało zapikselowanej twarzy. "Fakt"

Wściekły "Fakt": Nie wykorzystujcie nas w szantażu

Wściekły "Fakt": Nie wykorzystujcie nas w szantażu

, w którym sugerowano jej, że jeśli nie zgodzi się na coming out na łamach "Dziennika" (włącznie zatrudnieniem jej tam jako publicystki), to tabloid "Fakt", który również zna dane Kataryny, nie potraktuje jej tak dobrze. - Pani Katarzyno bardzo proszę o poważne rozważenie naszej

Wicenaczelna "Dziennika" o sprawie Kataryny: wygraliśmy i tyle

Wicenaczelna "Dziennika" o sprawie Kataryny: wygraliśmy i tyle

. Wicenaczelna, "porządkując fakty", opisuje jak dziennikarka "Dziennika" kontaktowała się z blogerką. "Zostaje wysłany słynny SMS zwany przez internautów szantażem. "Dziennik" pisze w nim do Kataryny, że wie, kim jest, że chcielibyśmy, by się ujawniła na naszych łamach

Chciałabym, by moja książka o Smoleńsku przeszła do historii - mówiła Torańska [OSTATNI WYWIAD]

Remigiuszowi Grzeli i opublikowany 8 grudnia 2012 r. przez "Dziennik Opinii" - prawdopodobnie ostatni, jakiego udzieliła Teresa Torańska. Przez całe życie to ona pytała. Remigiusz Grzela: Który z tematów, jakie dotąd podejmowałaś w swoich tekstach, jest najważniejszy? Teresa Torańska : Na pewno

"Fakt" podnosi ceny reklam

Gazeta ukazuje się od października zeszłego roku i ma najwyższą sprzedaż wśród dzienników ogólnopolskich. Wydawca uznał, że osiągnięty wynik "Faktu" uprawnia do podwyżki. "Od 1 września ceny reklam w Fakcie wzrosną o 14 proc." - czytamy w komunikacie Axel Springer Polska.

Giertych nową gwiazdą FB? Teraz pisze "list" do naczelnego "Faktu": "Kłamaliście, Redaktorze Feluś". Wydawca gazety odpowiada

"Szanowny Panie redaktorze Feluś! Uprzejmie Pana informuję, że dzisiaj "Fakt" przegrał ze mną sprawę o to, że napisał dwa lata temu, iż prof. Bartoszewski powiedział, że jestem skompromitowany" - pisze Giertych na swoim Facebooku w charakterystycznym dla siebie stylu. Wpis

Statystyki płac są niezgodne z rzeczywistością

"To jakieś bzdury" - mówi gazecie pan Józef, który pracuje jako ochroniarz i zarabia miesięcznie zaledwie 500 złotych. "Za te pieniądze nie da się wyżyć. A żona na rencie, leki trzeba wykupić. I za co?" - powiada "Faktowi" ze łzami w oczach. Już nie tylko politycy, ale

Dzienniki telewizyjne tracą widzów. Najwięcej "Panorama"

dziennika, którego emisję przesunięto na godz. 0.30. Dla programu oznacza to spadek o 80,6 proc. w porównaniu do września 2007 roku, gdy dziennik ten był nadawany o 21.30. Pokazywane w TVN 24 w dni powszednie "Fakty po Faktach" oglądało średnio 380 tys. widzów.

Sprzedaż dzienników ostro w dół. Najwięcej traci "Gazeta Polska Codziennie"

zostaje tabloid "Fakt" - w listopadzie ub.r. wyniosła 335 134 egz., co w porównaniu do analogicznego miesiąca rok wcześniej oznacza spadek wynoszący 3,36 proc. Druga pozycja należała do "Gazety Wyborczej". Każde jej wydanie w analizowanym okresie sprzedawało się średnio w liczbie 190

Co się stało z ciałem Krzysztofa Olewnika? Opinia biegłych jest fałszywa [WIDEO]

ciała. A to może oznaczać, że opinia potwierdzająca odnalezienie zwłok Olewnika jest fałszywa. Zginęły kości - źródło materiału genetycznego "Dziennik Gazeta Prawna" wskazuje na jeszcze jeden fakt. To zniknięcie kości, z których pobrano materiał do badań DNA. W opinii z 2006 roku biegli

Nowa mutacja "Faktu"

Katowicka mutacja "Faktu" ukaże się w środę jako część grzbietu głównego dziennika. Będzie miała dwa działy - wydarzenia społeczno-kulturalne oraz sport - przygotowane przez lokalną redakcję. Start katowickiego wydania będzie wsparty kampanią reklamową w radiu i na ulicznych tablicach.

Axel Springer zawyżył dane o sprzedaży "Faktu"

O błędnych danych w opublikowanym w maju cenniku reklam nr 9 dziennika "Fakt" ZKDP poinformowała Agora oraz Media Express (wydawca "Super Expressu"). Dane o poziomie sprzedaży tabloidu Springera zawyżono o kilka tysięcy, natomiast te dotyczące "Gazety Wyborczej" i

MSZ i prowokacja tabloidu

Rano na pierwszej stronie - obchodzącego piąte urodziny - "Faktu" premier Donald Tusk gratulował gazecie "rzetelności i wiernych czytelników". - W waszym dzienniku można znaleźć nie tylko sensację, na co wskazywałby typ gazety, ale także poważny i obiektywny komentarz do spraw

Minister Zdrojewski z żoną w Azji na koszt Polaków. "W czasach kryzysu to niestosowne"

Zdrojewskiej mógł kosztować około 18 tys. złotych" - podaje za ministerstwem "Fakt". Sam resort nie widzi nic złego w tym, że za podróż żony ministra zapłaciło państwo. Jak podkreśla w rozmowie z dziennikiem, jej obecność była "wysoce stosowna", gdyż "trzykrotnie wystosowane przez

W Sejmie politycy atakują media

propozycję, aby zakazać wstępu do Sejmu dziennikarzom "Faktu". Zaczęło się od tego, że pracownik prezydium Sejmu odczytał rano posłom kilka sprostowań dotyczących ostatnich publikacji "Faktu", których dziennik ten nie chce opublikować. Chodziło m.in. o artykuł o pośle SLD Andrzeju

Dobra sprzedaż "Gazety" w czerwcu

Sprzedaż "Gazety Wyborczej" wzrosła w czerwcu o 5,8 proc., do 469,9 tys. egzemplarzy. Z kolei wydawany przez Axel Springer Polska "Fakt" sprzedał w tym okresie 514,7 tys. egzemplarzy, czyli o 2,9 proc. więcej niż przed rokiem. Pozostałe dzienniki ogólnopolskie borykały się ze

Asystent posła PiS-u współpracował z "Faktami i Mitami" i "Nie"?

Asystent posła PiS, Mirosław Sznajder to b. radny Kraśnika na Lubelszczyźnie, b. wydawca gazety "Nowiny Kraśnickie" i - jak pisze "Dziennik Wschodni" - "nieustraszony tropiciel wpadek" Piotra Czubińskiego - burmistrza Kraśnika, szefa lokalnych struktur Platformy

Jak "Fakt" uśmiercał Jaruzelskiego. Zaufali informacjom paparazzich, nie zweryfikowali ich?

Biografia Wojciecha Jaruzelskiego "Generał". Przeczytaj książkę » Tabloid swoich pracowników miał wysłać do szpitala WIM w Warszawie już wczoraj, gdy pojawiły się pierwsze informacje o pogarszającym się stanie zdrowia Wojciecha Jaruzelskiego. Wśród nich byli także pełniący na miejscu

Były wiceminister zdrowia dostał sepsy w szpitalu. "To się zdarza. Jestem wdzięczny lekarzom"

leczy się oszczędnie, najtańszymi metodami - miał powiedzieć "Faktowi" Włodarczyk. Jednak w rozmowie z portalem Gazeta.pl były wiceminister nie atakuje szpitala. Na szczęście okazało się, że mimo choroby dawcy - były wiceminister nie został zakażony groźnym wirusem. "Ze szpitala wyszedłem

Wybory 2011. Cimoszewicz: "Radykalizacja SLD to duży błąd"

także, że obecność na listach takich polityków jak Józef Oleksy i Leszek Miller "nie będzie miała szczególnego znaczenia dla wyniku wyborczego partii". - Fakt, że Leszek Miller przegrał z kretesem w swojej rodzinnej Łodzi, mówi wiele - dodał Cimoszewicz, który spodziewa się ostrej kampanii

Rynek dzienników w I kwartale wzrósł

"Fakt", wydawany przez Axel Springer Polska od października, poszerzył wprawdzie segment dzienników, ale w marcu odnotował pierwszy spadek sprzedaży. W porównaniu z lutym sprzedaż "Faktu" zmniejszyła się o 14,5 proc. I kwartał prawie wszystkie pozostałe dzienniki ogólnopolskie

Jarosław pisze książkę o Lechu. Powstanie "Kod Kaczyńskich"

Według gazety ma to być obszerna biografia prezydenta, w której znajdzie się masa nieznanych faktów z jego życia. - To ma być całościowa, obszerna biografia - powiedział "Faktowi" jeden z polityków PiS. Współpracownicy prezesa nieoficjalnie zapowiadają, że publikacja ma nosić tytuł "

Ziobro i Kaczyński bronią "Dziennika" i jedności PiS-u

Ziobro i Kaczyński się lubią - komentarz "Politbiura" Ziobrę i Kaczyńskiego niepokoi fakt, że po zmianach w redakcji "Dziennika" (m.in. zmiana redaktora naczelnego i planowane połączenie z "Gazetą Prawną") w gazecie tej nie pojawiają się już publikacje nt. finansów

Ebi Smolarek: Mecz z Kazachstanem najważniejszy

Dobra wiadomość dla selekcjonera Leo Beenhakkera. Smolarek znów gra i znów strzela gole. - Trafiliście na dobry mecz. Real Valladoid nie jest mocarzem. Jestem szczęśliwy, że zdobyłem bramkę, ale najwięcej radości daje mi fakt, że nareszcie gram w Primera Division. To zdecydowanie moja wymarzona

Dobra sprzedaż dzienników w maju

Największy wzrost zanotowała "Gazeta Wyborcza" - jej sprzedaż była aż o 6,4 proc. wyższa niż przed rokiem, sięgając w maju średnio 494,2 tys. egz. To drugi z kolei dobry miesiąc dla dziennika wydawanego przez Agorę (w kwietniu było to średnio 525,6 tys. egz. przy wzroście o 8,1 proc. w

"Fakt" zbawi Węgry

A zatem, gdyby na Węgrzech był "Fakt", do zamieszek by nie doszło? Bo emocje ludzi zostałyby skanalizowane przez publikacje w brukowcu o ludzkich szczęściach i nieszczęściach? Przez seksualne afery i historie zkosmosu (by nie powiedzieć z d...) wzięte? Otóż na Węgrzech ukazują się bardzo

Prawicowi bloggerzy: Stadion Narodowy im. Lecha Kaczyńskiego

O inicjatywie poinformował nas alertowicz Parakalein. Zwrócił nam uwagę na wieczorny wpis Warzechy w Salonie24.pl. - Byłem gościem TVP 1, miałem okazję mówić właśnie (...) o Panu Prezydencie. I rzuciłem tam pomysł, którego chyba nikt jeszcze publicznie nie zgłosił. Powiedziałem, że Lech Kaczyński po

UOKiK zajmie się Axel Springer Polska

detalicznej dziennika Fakt poniżej kosztów". Wydanie codzienne "Faktu" kosztowało wówczas 1 zł, a "Super Expressu" - 1,60 zł. Jednak od kwietnia codzienne wydania obu gazet w stolicy kosztują tyle samo, czyli 1,20 zł. W poniedziałek UOKiK postanowił wszcząć postępowanie

PZPN nie chciał Smolarka - żałował na bilety lotnicze

, że jedną z osób, które nie chciały wówczas wydawać pieniędzy na bilety dla Smolarka był Michał Listkiewicz, obecny prezes PZPN, a w latach 90-tych jeden z działaczy. Więcej w "Fakcie" i "Dzienniku" REPREZENTACJA POLSKIRelacje ze wszystkich meczów, wywiady, terminarz, tabela

"Fakt" ma zapłacić rekordowe 250 tys. za publikację zdjęcia ofiary gwałtu zbiorowego

Adwokat dziewczynki: Zachowanie dziennikarzy Faktu to skandal | wideo Dziewiątego czerwca 2006 roku "Fakt" (w artykule pt. "Obrzydliwe") opisał gwałt zbiorowy na 14-letniej dziewczynie z Tarnobrzega. Jej koledzy, gimnazjaliści upili ją, zgwałcili i sfotografowali. Zdjęcia

Tabloid "demaskuje" rodzinę Giertychów

Pierwsza strona wczorajszego "Faktu": niewyraźne zdjęcie - mężczyzna w marynarce otwiera drzwi luksusowego auta starszej kobiecie z dużymi siatkami. Obok - twarz wicepremiera Giertycha i tytuł: "Dał rodzicom rządowe auto". Wewnątrz dziennika "aferze" poświęcona cała

Utalentowany obrońca Lyonu zainteresowany grą w reprezentacji Polski

18 letni lewy obrońca Lyonu, którego dziadek był Polakiem, nie ukrywa, że rozważy możliwość gry dla naszego kraju. - Muszę porozmawiać z rodziną o tym, w której kadrze kiedyś grać. Ale na pewno perspektywa występów w waszej drużynie jest kusząca - tłumaczy gazecie piłkarz. Kołodziejczak to jeden z n

Francja: prasa pisze o zdrowiu Papieża, nie pisze katolicki "La Croix"...

Jak powiedział redaktor naczelny dziennika, ks. Michel Kubler, "agonia papieża wypadła w najgorszym dla nas momencie". "Nie zdecydowaliśmy się na opublikowanie numeru specjalnego przygotowanego na wypadek śmierci Papieża. Nie chcemy go pochować, zanim umrze" - powiedział

Anonimowy bloger zapowiada, że rozprawi się z "Faktem"

Redakcji "Presserwisu" udało się nawiązać kontakt mailowy z autorem blogu BrukowiecStory , który na swojej stronie przedstawia się jako Dawid. "Powstanie "Faktu" to cios w wolne media" Autor napisał, że kiedyś był związany z redakcją "Faktu" i dobrze zna

Protest polskiej ambasady: The Sun manipuluje faktami o liczbie polskich przestępców

Ci po lekturze tekstu są przekonani, że społeczność polska ma duże problemy z przestrzeganiem prawa, a brytyjscy podatnicy płacą za utrzymanie Polaków w więzieniach. Fakty wyrwane z kontekstu Błędy w artykule The Sun wyjaśnia Andrzej Tutkaj, członek Zjednoczenia Polskiego, największej polskiej

Sondaż: Ziobro popularny, ale powinien odejść

całą sytuację - ocenia Staniszkis. W telefonicznym sondażu TNS OBOP dla "Dziennika" wzięło udział 500 dorosłych Polaków. Sondaż SMG KRC dla "Faktów" zrealizowano na 1028-osobowej grupie dorosłych Polaków. Oba badania przeprowadzono 27 sierpnia.

Dlaczego dyżurny się pomylił? Maszynista: Nie planowano żadnych zmian w rozkładzie

Co sprawiło, że doszło do czołowego zderzenia dwóch pociągów? "Fakt" postawił hipotezę, że dyżurny ruchu ze Starzyn mógł myśleć, że rozjazd trzeba przestawić w związku z pociągiem "Gubałówka" z Zakopanego do Warszawy, który miał tego dnia nie jechać. Skład oczywiście jechał, ale

Staniszkis o publikacji "Rz": Mogło chodzić o sprowokowanie Kaczyńskiego

Socjolog przyznaje, że wczorajsza reakcja Jarosława Kaczyńskiego na informacje opublikowane przez "Rzeczpospolitą" mogła być zbyt ostra. Chodzi o słowa prezesa PiS, który mówił m.in. o "zamordowaniu 96 osób" i twierdził, że obecny rząd to "brutalna dyktatura". - Jego sł

Polskapresse pozwie "Fakt": Ukradli nam zdjęcia rodziców Madzi

tragicznie zmarłej Madzi z Sosnowca przebywają w okolicy Wałbrzycha. "Zdjęcia miały charakter ekskluzywny. (...) Jako pierwszym i jedynym przedstawicielom mediów udało im się opublikować materiał na stronie www.gazetawroclawska.pl" - napisał zarząd Polskapresse w oświadczeniu. "Fakt" się

Żakowski: Składam deklarację. Nie cytuję gazet, gdy na okładkach jest Madzia

nieżyjącej Madzi i jej matki zamieścił tytuł: "Matka była zazdrosna o Madzię". Z kolei ''Fakt" na jedynce zdjęcie mamy Madzi w kościele podpisał czerwonymi literami "Modlitwa, seks, ciąża''. Matka Madzi to, matka Madzi tamto... [BLOG] Poranek Radia TOK FM. Zobacz rozmowy [WIDEO]

Węgry: Skrajnie prawicowy europoseł ma żydowskie korzenie. Zostanie usunięty z partii?

- Csanád Szegedi, poseł do Europarlamentu węgierskiej ultraprawicowej partii Jobbik, będzie chyba musiał zrezygnować ze swojego mandatu. Dlatego, że... okazało się, iż jedna z jego babć była Żydówką - napisał na Alert24 nasz czytelnik. Szegedi przyznał się do swojego pochodzenia pod koniec cz

UOKiK: "Gazeta Prawna" może się łączyć z "Dziennikiem"

Małgorzata Krasnodębska-Tomkiel, prezes Urzędu uznała, że połączenie "Gazety Prawnej" i "Dziennika" nie zagraża konkurencji na rynku prasowym. "W szczególności przez powstanie lub umocnienie pozycji dominującej na rynku" - czytamy w komunikacie UOKiK. Na początku

Ekstraklasa. Smuda chce wypożyczyć Hernana Rengifo

- Chcę zaproponować Lechowi wypożyczenie Hernana na pół roku. Przynajmniej Kolejorz nie będzie musiał płacić wysokiego kontraktu reprezentantowi Peru. Wszelkie zobowiązania biorę na siebie - deklaruje Smuda. - Z nim trzeba umieć rozmawiać i zachęcić do gry. To przecież nienormalne, że taki zawodnik,

Janusz Palikot wystąpił w reklamie

Gazeta podkreśla, że to pierwszy przypadek, kiedy czynny polityk, uczestniczy w kampani promocyjnej gazety. Specjalistka od PR Joanna Gepfert w rozmowie z "Rz" mówi, że polityk nie ma prawa stanąć po stronie konkretnej gazety. - Może występować jedynie w kampaniach społecznych - mówi Gepfe

Ireneusz Jeleń: W Auxerre gra jest ułożona pode mnie

- Mieliśmy fatalny początek sezonu, typowano nas do spadku z ligi i nagle, wraz z moim powrotem do składu, nastąpił wstrząs - mówi Jeleń. Auxerre jest aktualnie liderem ligi francuskiej, ale w najbliższym meczu w niedzielę przeciwko PSG będzie musiało sobie radzić bez Jelenia. Polak doznał kontuzji

Wykładowca zamieszany w aferę pedofilską

- Laboratorium Reportażu to wielkie dzieło Marka Millera, ucznia Ryszarda Kapuścińskiego - mówi dziennikowi "Polska" profesor Janusz Adamowski, dyrektor Instytutu Dziennikarstwa UW. Gdy słyszy o ustaleniach dziennikarzy, milczy dłuższą chwilę. A potem mówi: - Nie miałem o tym pojęcia

Radwańska: Spadek z miękkim lądowaniem

- Nie da się grać kilkunastu turniejów z rzędu na dobrym poziomie. Musiałabym być maszyną. Każdemu zdarzają się niże i wyże formy. W Miami nie obroniłam punktów, ale nie ma tragedii - mówi Agnieszka Radwańska w rozmowie z "Dziennikiem". - W Indian Wells zarobiłam sporo punktów na zapas

Axel Springer uruchomi drukarnię

Wartości inwestycji nie ujawniono. Według Axel Springer Polska zakład umożliwia druk blisko 60 tys. egzemplarzy gazety na godzinę.

Legia żąda astronomicznej kwoty za Rogera!

Roger czeka na Van Bastena » Po fantastycznej grze podczas mistrzostw Europy wiele klubów włączyło się w walkę o pozyskanie Rogera Guerreiro. Niestety, każda oferta finansowa związana z jego transferem jest zbyt niska dla działaczy z Warszawy. Ostatnio do siedziby stołecznej drużyny wpłyn

F1: Wiadomość dnia - Alonso zostaje w Renault, bo BMW chciało go uwiązać?

, kiedy w Formule 1 znacznie zmienią się przepisy, Renault prześcignie zespół Kubicy. Pomóc mają mu w tym gładkie opony, które wracają do F1, a także ograniczenie elementów aerodynamicznych. Hiszpańska gazeta pisze także, że dla Alonso znaczenie ma także fakt, że w Renault jest liderem i ulubieńcem całego

Bosak rzuciłby taniec dla Rydzyka

Dziennikarz "Faktu" zadzwonił do Krzysztofa Bosaka i podał się za asystenta dyrektora Radia Maryja. Zapytał, czy na prośbę o. Rydzyka nie mógłby zrezygnować z udziału w programie "Taniec z gwiazdami". Na początku Bosak dzielnie odpierał zarzuty i bronił swojego udziału w

Bronowicki odjedzie z Legii Warszawa?

stałym kontakcie z prezesem Dejanem Stojkoviciem - mówi "Dziennikowi" menedżer piłkarza Mariusz Piekarski. - W grudniu wejdzie w życie klauzula odstępnego w kontrakcie Bronowickiego z Legią, więc dla warszawskiego klubu jest to ostatnia okazja, aby na tym piłkarzu zarobić większe pieniądze

"Taniec z gwiazdami" nie dla Omeny

Urocza prezenterka pogody nie przejęła się jednak porażką. - Ten program nie zachęcił mnie do tego, abym kontynuowała naukę tańca prywatnie, poza konkursem - zdradziła Omenaa i dodała, że cieszy ją fakt, iż nie będzie musiała więcej ćwiczyć. Swój czas zamierza teraz w pełni poświęcić córeczce

"Fakt": CBA sprawdza żonę b. ministra skarbu Aleksandra Grada. Chodzi o umowę z 2009 r.

Małgorzata Grad, żona byłego ministra skarbu Aleksandra Grada (2007-2011), pod lupą Centralnego Biura Antykorupcyjnego - podaje dziennik "Fakt" . Śledczy sprawdzają okoliczności podpisania umowy przez konsorcjum trzech firm (w tym firmę Małgorzaty Grad) z państwową Karpacką Spółką

Durczok broni syna Grasia przed ''chamstwem'' PiS

"Zasady dotąd respektowane uznaje się za niebyłe, reguły za przestarzałe, obyczaje za zbędne. Skuteczność i medialny poklask stają się wartością nadrzędną" - pisze naczelny "Faktów" TVN. Cały komentarz Kamila Durczoka ws. Grasia Czytaj tutaj Durczok nawiązuje do tekstu

Tomasz Kuszczak: Taka konwencja wywiadów, nikt nie chce oglądać ludzi nudnych

Tomasz Kuszczak: Van Der Sar mnie nie lubi  » Polski piłkarz odnosi się do feralnego wywiadu sprzed tygodnia, w którym zarzucił pierwszemu bramkarzowi Manchesteru Edwinowi Van Der Sarowi, że ten nie pomaga młodszym zawodnikom na treningach. Wywiad wywołał burzę w angielskiej i polskiej pr

Kto jest "wysokim rangą urzędnikiem MSWiA"? Schetyna?

Schetyna jest jedynym "pozytywnym bohaterem" w artykule Michała Majewskiego i Pawła Reszki, który opublikowano w "Dzienniku". To wywołało lawinę komentarzy polityków opozycji, którzy upierają się, że publikacja to jedna z odsłon wojenki między Pawlakiem a Schetyną, którym marzy

"L'Equipe" bardzo chwali Dariusza Dudkę, Marsylia na czele ligi

Bordeaux. Zespół Laurenta Blanca pokonał Auxerre 2:0. Grali Polacy Dariusz Dudka i Ireneusz Jeleń. Tym razem lepiej wypadł reprezentacyjny obrońca. Dostał jedną z najlepszych ocen w drużynie w dzienniku "L'Equipe" - 5. "Człowiek od wszystkiego w Auxerre" - napisał dziennik "

Cymański: Mama mi mówi "Tadku, nie sprzedawaj Polski"

- Są osoby, które się boją, łącznie z moją mamą, która mówi: "Tadku, nie sprzedawaj Polski". Ja mówię: "Mamo, o czym ty mówisz?!" - opowiada Tadeusz Cymański w "Naszym Dzienniku". Wyjaśnia, że PiS-owi zależy na zapewnieniu obywatelom prawa do informacji i poczucia

Szkockie media: Boruc będzie miał kłopoty

środkowego palca, prowokowanie fanów Glasgow Rangers i nie podawanie ręki piłkarzom tego klubu - przez trzy lata gry na wyspach Boruc zasłużył na kiepską opinię. Brytyjski dziennik przypomina też incydent we Lwowie, od którego zaczęły się poważne kłopoty Boruca w tym sezonie. Bramkarz kadry wraz z dwoma

Programy informacyjne TVP w zeszłym roku traciły widzów. "Wiadomości" pół miliona

stracił 16,94 proc. widzów, czyli 612 tys. oglądających, a jego udział zmalał z 35,23 procent. I chociaż program utrzymał się na pierwszym miejscu, to była to największa strata liczby widzów spośród wszystkich analizowanych dzienników. "Fakty" pokonały "Wiadomości" Z trzeciego na

Szczątki 8 ofiar katastrofy smoleńskiej w trumnie gen. Kwiatkowskiego. Mamy potwierdzenie

Dziennik "Fakt" ujawnił, że w trumnie dowódcy operacyjnego Sił Zbrojnych gen. Bronisława Kwiatkowskiego spoczywały szczątki 7 innych ofiar katastrofy smoleńskiej. "Fakt" przypomina, że po przetransportowaniu ciał do Polski zabroniono otwierania trumien. Miały tego zakazywać

Nagrywają pijanych i niepełnosprawnych i umieszczają filmy w internecie

Film ma być z założenia zabawny. Jego główny bohater ma się znaleźć w sytuacji uwłaczającej jego godności, ośmieszającej go. Osoby stare lub pijane są najlepszym celem. Nie potrafią skutecznie zaprotestować, lub po prostu nie reagują. Jedna ze staruszek utrwalonych przez młodych Człuchowian bezradn

Iwiński: Kaczyński uważa się za "słoneczko Żoliborza"

;. Jarosław Kaczyński także sięgnął wówczas do wspomnień z dzieciństwa - Ja nie byłem wychowywany pod kloszem, chociaż niby pochodzę z eleganckiej dzielnicy Warszawy - powiedział. W wywiadzie dla "Faktu" były premier wrócił do wypowiedzi lidera Platformy. Oświadczył, że w odróżnieniu od Tuska "

Blida pomagała w interesach śląskiej Alexis?

firm, które kosztowały kilka tysięcy złotych. Dlaczego? Bo, jak tłumaczyła, lubiła Basię i chciała, żeby też ładnie wyglądała - dowiedział się "Dziennik" od prokuratora związanego ze śledztwem. Według "Dziennika" w domu śląskiej Alexis prokuratorom udało się odnaleźć miedzy innymi

Politycy PiS wściekli na Giertycha za plotki

;Dziennikowi" prominentny członek partii. "Dziennik" twierdzi, że minister edukacji bardzo przestraszył się kary. - Nie rozpuszczałem takich plotek. To jakieś nieporozumienie - od rana tłumaczył sejmowym dziennikarzom.

"Fakt". Kaczyński do posłów: na kolejne obietnice zabraknie pieniędzy. Za to mają... chwalić się sukcesami

Na spotkaniu klubu PiS Jarosław Kaczyński miał powiedzieć, że "przyszły rok będzie dla nas trudny" - podaje " Fakt ". Według dziennika, prezes partii dał posłom do zrozumienia, że na realizację projektów socjalnych, poszerzenie programu 500+ czy obniżkę podatków nie starczy

Wiadomo już, kim jest zakonnica uzdrowiona przez Jana Pawła II

zakończenie tego spotkania - informuje francuski dziennik przełożona poprosiła, aby siostra napisała na kartce słowa: Jan Paweł II. Okazało się, że pismo jest bardzo czytelne. Po ostatniej modlitwie tego wieczoru, siostra wróciła do swej celi. "Poczułam ochotę wzięcia pióra do ręki, zupełnie tak jak ktoś

Znajomy Misiewicza o wypadzie do klubu. "Normalnie jak dwaj faceci przy wódce"

;- pisał dziennik.  Misiewicz przyznał jedynie, że był w klubie - całej reszcie zaprzeczył. Rzecznik zapewniał, że poszedł na imprezę pieszo, bez ochrony i nie zachowywał się tak, jak wynika z relacji "Faktu".  Bartłomiej Misiewicz na imprezie Tymczasem lokalny portal 

14-latka z Czerwonaka odnaleziona. Była ponad 400 kilometrów od domu

14-latka z Czerwonaka pod Poznaniem wyszła z domu w niedzielę ok. godz. 15. Jak podawał  dziennik "Fakt" , koleżanki Marii twierdzą, że nastolatka miała spotkać się z poznanym w internecie chłopakiem z Wrocławia. W niedzielę wieczorem miała być widziana z mężczyzną w

Sąd w Piotrkowie wyjaśnia, jak to z powitaniem Andrzeja Leppera było

ambasador w kraju i za granicą. Jest nam niezmiernie przykro, że Panią Prezes spotkała tak wielka i niezasłużona przykrość poprzez rozpowszechnienie nieprawdziwych, nieprecyzyjnych i insynuujących odmienne od rzeczywistych faktów oraz pochopne i błędne reakcje niektórych prawników, jak Pana posła Cezarego

Wyciekły stenogramy ze spotkania Trump-Ławrow. Biały Dom musi się gęsto tłumaczyć

Spicer, krytykując fakt, że znów doszło do przecieku prasowego w sprawach bezpieczeństwa narodowego. Jeden z przedstawicieli Białego Domu tłumaczył dziennikowi "New York Times", że prezydent USA stosował jedynie taktykę negocjacyjną polegającą na tym, by uświadomić Rosjanom, jakich kłopotów mu

"Fakt": Kurski potajemnie szykuje własną ustawę medialną. Media publiczne finansowane przez komercyjne

. Jak podaje "Fakt", projekt Kurskiego ma być gotowy w ciągu paru dni, podobnie jak projekt Czabańskiego. Podczas gdy ten ostatni trafi do Sejmu, projekt szefa TVP ma zostać dostarczony do rąk własnych prezesa PiS Jarosława Kaczyńskiego - twierdzi dziennik. Oświadczenie TVP W odpowiedzi na

Waldemar Dziki nie żyje. Reżyser i producent miał 59 lat

28 września reżyser skończyłby 60 lat. - Bardzo długo walczył z chorobą - powiedział dziennikowi "Fakt" Harasimowicz. Nie chciał jednak zdradzić, na co chorował reżyser, bo nie upoważniła go do tego rodzina Dzikiego. Waldemar Dziki był polskim reżyserem i producentem filmowym. Był

Wacław Berczyński znika z kolejnego stanowiska. "Zbiegł do USA. Co na to prokuratura?"

przyczyn mogą być słowa Berczyńskiego, które padły w wywiadzie dla "Dziennika Gazety Prawnej". Powiedział wówczas, że to on "wykończył caracale" . W ten sposób odniósł się do zerwanych w zeszłym roku negocjacji w sprawie zakupu nowych śmigłowców bojowych dla polskiej armii. MON szybko

Kwaśniewski: Ja po prostu nadaję się na lidera

Pełny zapis - wywiadu z Aleskandrem Kwaśniewskim w "Poranku Radia TOK FM" - Ale pomysł jest interesujący. Nawet jestem wdzięczny "Dziennikowi", że podrzuca nam takie pomysły - powiedział Aleksander Kwaśniewski w rozmowie z Jackiem Żakowskim. - Informuje pana, że kogokolwiek pan

Giertych chce wezwać Cioska

- Absolutnie dementuję to wszystko - powiedział Ciosek na rewelacje "Faktu". Prezydent Kwaśniewski określił pomysł wezwania przed komisję Cioska jako "absurd".

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

ReefCon 2000

ReefCon 2000 to darmowy program do zarządzania dowolnym akwarium słodkowodnym lub morskim. ReefCon 2000 jest trochę stary, jednak nie zmienia to faktu, że jest to profesjonalny program komputerowy do zarządzania rozbudowanymi akwariami ReefCon 2000 umożliwia sterowanie urządzeniami takimi jak

Gazeta "Fakt"

"Fakt" to dziennik w formacie tabloidowym wydawany od 22 października 2003 przez firmę Axel Springer Polska. Redaktorem naczelnym jest Grzegorz Jankowski.

Najważniejsze informacje