call center poland

zbig

Internet Group przejmuje Call Center Poland

Internet Group przejmuje Call Center Poland

Internet Group przejęła cztery spółki z grupy Call Center Poland. Zapłaciła łącznie 140 mln zł.

Zdobywanie dużych miast

Pierwszy sondaż "Gazety" przed wyborami samorządowymi. Dziś ostatnie trzy miasta: Gorzów Wlkp., Toruń i Zielona Góra

Internet Group złożyła wniosek o upadłość

największych w Polsce brokerów handlujących reklamą w radiu, prasie oraz internecie, ale obecnie znajduje się w stanie upadłości), Call Center Poland (jedno z największych centrów telefonicznej obsługi klientów) czy portal Pino.pl. Zeszły rok grupa zakończyła stratą netto w wysokości 123 mln zł i do tego tonie

Internet Group pod kreską - strata wyniosła 123 mln zł

zajmujące się telefoniczną obsługą klienta, do którego należy m.in. firma Call Center Poland, zanotowało w 2009 r. przychody o 20 proc. niższe niż przed rokiem. Ponadto na wynikach Internet Group zaważył m.in. odpis wartości spółki w wysokości 73,71 mln zł.

450 nowych miejsc pracy w łódzkim DHL-u

450 nowych miejsc pracy w łódzkim DHL-u

zależy. Nowe centrum obsługi klienta to miejsca pracy w BPO (zaplecze biznesowe), które jest naszą drugą priorytetową branżą. Liczba dużych call center w Łodzi przekroczyła już dziesięć. Pierwsze łódzkie centra - mBanku, Plus GSM, Ery czy TP SA - powstały ok. 2000 roku. Dziś pracuje w nich w sumie kilka

Powszechny spis rolny da zarobić firmom informatycznym

i wdroży system call center na potrzeby spisów powszechnych. Znanych jest także kilku dostawców sprzętu komputerowego: Koncept ma kontrakt za 10 mln zł, a Asseco Systems z Grupy Asseco Poland - za 1,9 mln zł. Kluczowy przetarg na wybór operatora przesyłającego dane w spisie rolnym dopiero będzie

Internet Group ma plan redukcji zadłużenia

Internet Group skupia kilkanaście firm specjalizujących się w marketingu. Należą do niej m.in. CR Media Consulting (jeden z największych w Polsce brokerów handlujących reklamą w radiu, prasie oraz internecie), Call Center Poland (centrum telefonicznej obsługi klientów) czy portal Pino.pl. Plan

Kryzys finansowy szansą dla branży IT?

. Dzięki systemowi scalającemu agent w placówce czy call center ma jednocześnie dostęp do wszystkich produktów, zarówno bankowych, jak i ubezpieczeniowych czy inwestycyjnych. - Taki system potencjalnie pozwala obniżać koszty, choćby dlatego, że dom maklerski dużego banku nie musi już budować sieci

II Akademickie Targi Pracy JOBBING

alfabetycznej): ACCENTURE ADECCO POLAND AMREST ASAP S.C. AXA POLSKA S.A. AXIS CAREER LUXEMBOURG BANK BGŻ S.A. BANK GOSPODARSTWA KRAJOWEGO BANK PEKAO S.A. BBT - BIPROMASZ BIPRON TRADING S.A. BC SYSTEMS DORADZTWO PERSONALNE BUSTER CALL CENTER POLAND S.A. CBG INTERNATIONAL Ltd

Kto inwestuje, kto rezygnuje - mówią przedsiębiorcy

. Nie chcemy, by nasze produkty zbierały kurz na półce w którejś sieci. Tworzymy więc własną sieć sprzedaży. W centrach handlowych mamy już 50 punktów, do końca 2005 r. ma ich być 100. Zatrudnimy około 200 osób. Jan Motz, prezes Call Center Poland: Po okresie zastoju w gospodarce w tym roku zaczęliśmy

W długie weekendy gospodarka nie zamiera

długi weekend trzeba utrzymywać produkcję. Zazwyczaj pracujemy wtedy do soboty na jedną-dwie zmiany - opowiada Krzysztof Duliński, rzecznik firmy Nowy Styl z Krosna, produkującej m.in. krzesła. - U nas praca trwa 24 godziny na dobę - mówi Katarzyna Swatowska z Call Center Poland, firmy, która obsługuje

Gdzie jest praca w Twoim regionie?

dzieci, lodowisko, sala widowiskowa i dwa duże kluby muzyczne. LUCYNA SZURA Wielkopolska Ośrodki informatyczne, finansowo- -księgowe lub rozwojowe oraz usługi call center ulokowały tu ostatnio tak znane firmy jak: Microsoft, GlaxoSmith- Kline, Carlsberg, Kimball Electronics czy Arvato Bertelsmann. Swoją

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Najważniejsze informacje