aloha airlines

mig

"Tu Aloha 243, musimy lądować". Bo z Boeinga odpadł sufit

"Tu Aloha 243, musimy lądować". Bo z Boeinga odpadł sufit

- Wieża Maui, tu Aloha 243, musimy lądować. (...) Mamy nagłą dekompresję?. Dopiero kiedy pilot Boeinga 737 linii Aloha wysiadł ze swojego samolotu, mógł w pełni ocenić, jak duża była to dekompresja. W kadłubie samolotu ziała potężna dziura. Zniknęła górna część kadłuba od kokpitu pilotów do początku skrzydeł.

W Ameryce powstaje lotniczy gigant

Amerykańskie linie lotnicze Delta oraz Northwest łączą się, tworząc największą linię lotniczą świata pod względem liczby przewożonych pasażerów. Wspólnie będzie im łatwiej przetrwać amerykańską recesję i poradzić sobie z rekordowo wysokimi kosztami paliwa

Co może stać się na pokładzie samolotu?

Przechodzisz odprawę, siadasz w fotelu, zapinasz pasy. Trochę się denerwujesz, ale uspokaja cię miły uśmiech stewardessy i kojący głos pilota. - Jestem w dobrych rękach. To profesjonaliści - myślisz. Ale nie wszystko zależy od nich, a w powietrzu mogą zdarzyć się rzeczy, których nikt nie przewidzi. Jeżeli boisz się latać, nie czytaj tego tekstu.

Zaczynamy odczuwać naftową drożyznę

Zaczynamy odczuwać naftową drożyznę

już: Skybus Airlines, Aloha, ATA Airlines czy niedawno Frontline. Duże linie notują głębokie straty. Wczoraj trzecia co do wielkości amerykańska linia Delta ogłosiła, że w I kw. miała stratę w wysokości 6,4 mld dol. Jej koszty paliwa szaleńczo wzrosły z 948 mln dol. w I kw. 2007 r. do 1,4 mld dol. w

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Najważniejsze informacje